• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Venter i spenning!

Hilde J

Blir kjent med forumet
Nå begynner jeg å bli lei av å vente!

Lillesøsteren min ble lagt inn på føden i formiddag. Ca. kl 17 fikk jeg vite at det var 3 minutter mellom riene, og siden den gang har vi ikke hørt noe. Har jo ikke lysst å mase heller, men jeg er så spent!!

ORIGINAL: Mayen82

ååå så kjekt
er spent med deg!
så kjekt at søsteren din får rett etter deg da, genialt med så liten aldersforskjell!

lykke til til din søster, håper alt går kjempe bra! og ikke minst raskt[:)]

Fikk melding kl halv 3 i natt om at jenta ble født kl 0125 og at de har det bra [:D].
Det ble en lang fødsel på henne i forhold til min som varte i 4 timer fra første ri...

Vi er virkelig heldige når det gjelder aldersforskjellen, ja. Svigerinnen min har også ei lita jente, og hun ble født i juni i fjor så da har Mia lekekamerater på begge sider i slekta [:)]

gratulerer så masse tante!!! [:D] kjekt å ha noen å leke med på ca samme alder..[:D][:D]

Gratulerer så masse! Det er så kjekt med søskenbarn som er tette i alder. Søstra mi har en som er et halvt år yngre enn datteren min og et år eldre enn sønnen min. Så venter hun en til i slutten av august. 4 nye barn på litt over 2 år det! 

ORIGINAL: litlå

gratulerer så masse tante!!! [:D] kjekt å ha noen å leke med på ca samme alder..[:D][:D]

sign[;)]

Gratulerer

GRATTIS SOM TANTE[:)][:)][:)]
(SELV HAR JEG ET TANTEBARN SOM BLIR 1 ÅR OM EN MND - SÅ MARIUS HAR EN KOMPIS DER..DET ER OGSÅ GUTT)

Back
Topp