venter fortsatt

fano

Gift med forumet
på at mensen skal komme, ingen tegen enda og det er ikek likt meg, pleier og spotte et par dager før den bryter ut i fossekallen, men det er helt reint gitt. Det bobler i magen og jeg eter som en hest og sulten hele tia [:'(] går sikkert opp de kiloene jeg har gått ned. Lurer på hvor lenge meg må vente på tanta, jeg har aldri vært forsinka før........jeg vil bare komme inn i normal syklus som jeg alltid har hatt

Hm...har du snakket med klinikken din?
Kanskje det er greeit å starte opp med tabletter for å få fortgang på mensen.
Jeg har ikke erfaring med dette, så har ikke så mye å fare med her.

Har ikke snakket med dem enda, jeg skal inn på poliklinikken den 27, regner med og håper den er på plass før den tid, hvis ikke får de gjøre noe da. Men dette er første gang i livet den er forsinka og jeg skjønner ikke dette. Alle de forsøkene jeg har vært gjennom og ingen problemer, men plutselig nå etetr siste så lar den vente på seg. Kan jo hende siden jeg fikk positiv test at kroppen produserte hcg og måtte kvitte seg med det og kroppen brukte jo litt tid på det at det kan ha en sammenheng......

Det hadde jeg glemt, nå husker jeg ikke med min SA, men mensen ble forsinket ja, da var jeg over 7 uker på veg, men HCG nivået falt rakt for meg. Det kan ta 6 uker etter en SA korterer tid etter en kjemisk, men du hadde jo rester igjen så da tar det lengre tid.
Der har vi svaret ja.....

jeg hadde hcg på 12 ved første kontroll, så gikk den opp til 23 da den burde vært nedover, og etter 1 uke var den nede på 1 så jeg slapp og skrape. Håper det er det som er grunnen [:D]

vi har ingen forsøk igjen, har hatt 3 icsi og 1 frys, men forrige gang jeg var på riksen snakka han legen om at hvis dette ikke gikk skulle jeg få ultralyd med kamera av livmora og at det kanskje ville bli snakk om et 4 forsøk. Nå ble det jo napp på siste forsøk og det forsterker jo muligheten til et 4 forsøk.Men da må vi ta et valg om vi vil la riksen ta det siste forsøket eller om vi går privat, for vi må betale alt selv på det forsøket uansett, og som jeg har forstått så blir man litt mer fulgt opp på privaten. Vi får høre hva de sier når vi kommer dit, det er bare en samtale den dagen hvertfall hvor jeg kan spørre om alt mellom himmel og jord, og tro meg, det skal jeg gjøre [:D][8D]

Hei fano!
Ville bare si at vi hadde fire forsøk i Haugesund (det siste betalte vi for) og det hadde jeg ikke gjort igjen. På det femte der vi gikk over til Hausken klaffet det! [:)] Han sa at man aldri burde kjøre mer enn tre forsøk på en plass. Og spurte om jeg ville la samme person prøve å reparere kjøleskapet mitt den fjerde gangen hvis ikke han hadde klart det på de første tre forsøkene... Syns i grunn det var en ganske god sammenligning. [:D]

Men dette er jo noe du må finne ut av selv, og jeg ønsker deg masse lykke til uansett hva du bestemmer deg for! Det kommer til å gå til slutt! [:)]

Klem fra marimari

Hmmm, det var absolutt noe og tenke på [:D] Jeg må jo si at vi har vurdert privar framfor riksen på et 4 forsøk, få litt ro rundt det hele og ikke bli en sånn rullebåndperson som jeg føler meg som nå. Jeg skal hvertfall få med meg ultralydundersøkelsen så får vi se. Vi har spart opp penger til 1 forsøk, men har ikke mer enn det så det er litt sårt og veldig spennende på en gang. Får høre hva de sier på samtalen. men tusen takk marimari, det du sa bare forsterker jo bare det jeg føler selv også [:D]

Back
Topp