Venter enda...

sunway

Forelsket i forumet
Ja, nå er mensen tre dager på overtid, og har hatt litt ømme bryster i dag. Håper jeg er gravid, men akkurat som jeg ikke tør å ta test, redd den skal være negativ. Men i morgen tidlig skal jeg teste uansett. Og håper så inderlig på et positivt resultat.

Ønsker lykke til[;)]

Så spennende,da!! Lykke til med testing- jeg krysser fingra [:D][:D][:D]

Håper også det klaffer. Da blir jeg i vert fall kjempeglad. Gleder meg til i morgen tidlig... thihi... Samtidig som jeg gruer meg litt. Phu...

å så spennenda, LYKKE TIL!! Skal krysse fingre og føtter og det som er for deg[:D][:D][:D]

kjempe spennanes [:D][:D][:D]

TVI TVI TVI.....

kathrine

Kan ikke love at jeg er på nett i morgen, men skal prøve, men på mandag er jeg, da skal jeg på jobb igjen og da skal det første jeg gjør være å logge meg på her (noe som det alltid er....hehehe...).

Jeg venter i spenning sunway. Håper du får sove godt i natt[:)]

Det gjør jeg nok, er trøtt som et fly. Har bare lyst å gå å legge meg med det samme, men da blir vel samboeren min fornærma. hehehe....

lykke til med testinga, sunway[;)] håper du har en spire i magen[:)]

Ja, det håper inderlig jeg også. Det eneste jeg kommer til å slite litt med i starten er røyken, men er innstilt på det. Klarte det med glans sist og skal klare det igjen.... På en annen måte gleder jeg meg til å bli kvitt røyken.

Det blir artig på mandag å se ka svaret ditt blir...glede mæ!!!!

Kathrine

Gleder meg jeg også, i vert fall viss den blir positiv....

Krysse alt som er å krysse her!

signerer, kathrine[;)]

Takk, takk!!!

skal krysse alt jeg har for deg!!å så spennende[:)]
Håper alt går riktig vei:)
Har også stompa røyken,var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd[:)]

Nei, syns heller ikke det var noe vanskelig forrige gang, gikk over all forventning. Og satser jo på det nå også. Tror nok den positive testen får tankene på noe helt annet!! Jeg var jo bare så dum å begynne på igjen, det skal jeg i vert fall aldri gjøre....

Har du tidligere gådd så langt over tia?

Jeg har hatt spiral, så jeg er usikker på syklusen, men har gått ut i fra 28 dagers syklus, og før jeg fikk Kasper gikk jeg på p-pillen, men før det igjen, var i vert fall mensen rimelig regelmessig, så satser på at det stemmer. Likevel så har jeg gått med en følelse av at det ikke gikk denne gangen, men de siste dagene har jeg faktisk hatt graviditetssymptomer... Uggen om morgenen, en følelse av å ville besvime, kaldsvetting, stikk nederst i magen og ganske sulten utover formiddagen, så har fått et håp disse siste dagene, men svaret får jeg vel i morgen tidlig....

Back
Topp