Venter du på årets priskrig?

Venter ikke på priskrig, men har i liten grad begynt å handle mat til jul enda. Rett og slett ikke kommet så langt i forberedelsene

Venter ikke på det, og har ikke begynt å handle noe ennå.

Venter ikke, men.. handler ikke maten NÅ heller.

Nei, overhodet ikke. Har handlet inn det som kan handles (pinnekjøtt, grøtris etc). Har ikke tid til å fly fra butikk til butikk for å finne ting.

Nei det gjør jeg ikke.
Syns ofte at det som er av kjøtt og slik i disse priskrigene er av den dårligste typen så det gidder jeg ikke å kjøpe i utgangspunktet.
Når det gjelder godter og slikt, kjøper jeg det når jeg kommer på det...

Nei, kjøper ikke inn matvarer og sånt til jul enda. Men vi handler stort sett på lokalbutikken, og de kjørte ikke priskrig i fjor. Syns egentlig den prisdumpinga er litt dum, ser godt hvorfor bønder reagerer på det i alle fall. Men handler jo om det er et godt tilbud når vi skal kjøpe noe da, gjør jo det...

Ja, jeg ventet på det. Har risgrøt fra ifjor som går ut i 2017. Kjøpte til 80 øre. Hele året har samme grøten kostet 20kr, nå koster den kr. Varene er satt ned noe, men ikke så ille som ifjor. Jeg kjøper gjerne til vanlig pris, men syns det er vanskelig mentalt å betale 20kr for noe jeg har kjøpt til 80 øre.

Venter ikke på det, kjøper uansett bare inn det vi trenger og kommer til å spise.

Venter ikke. Uansett om det kommer eller ei hamstrer jeg ikke. Når man kun spiser risgrøt på lille julaften er det tull å ha kjelleren full av grøtris. :)

Nei. Syns det er supert om den blir avlyst. Den kommer ikke de slm trenger det til gode, men heller de som er grådigst desverre :(

Venter ikke på det :) Jeg kan ikke spise noe av godteriet uansett :hilarious:
Har dog sett kjøttdeig til 10 og 20 kr, sånt no kjøper jeg kanskje. Men ikke mer enn 3 pk!

Back
Topp