Venter du jente eller gutt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er det størst mulighet for at du venter en gutt eller ei jente? Sjekk disse bakgrunnsfaktorerne og symptomene, så får du kanskje en pekepinn på hvilket kjønn babyen i magen er.
Ta vår morsomme test her :)

Denne testen sa jente på meg. Som alle andre tester :p Blir spennende og se om det er magefølelsen eller testene som stemmer :D

♡ Februar 2015 ♡

Den testen sier at jeg venter på en jente, men jeg har en magefølelse på at jeg venter på en gutt :p

Den viser gutt på meg, alle andre har vist jente :) Blir spennende og se :)

Prinsesse 2010 <3

Et lite mirakel 2014 <3

Babyboy på meg ;) Har følelsen sjøl på ei jenta, so ska bli srti å sjå:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Testen viser gutt for meg. Hatt den magefølelsen ganske lenge no :P grugleder meg til ultralyd.

Viser jente på meg. Har stor tro på det å. Men svaret kommer i januar/februar

Skjønte ikke alle bildene og hva de skulle bety.

Den sa gutt på meg, men leste at den baserte seg på at de med mest kvalme oftest får jente. Jeg var fryktelig dårlig og sengeliggende med begge guttene mine, mens denne gangen har det vært betydelig mildere. På bakgrunn av egne opplevelser mistenker jeg at jeg nå får jente.

Gutt i følge testen :) so spennende! 14 dagar igjen til vi får vite! Måtte dei gå fort :D begynner å bli ganske nyskjerrig no :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Gutt her.
Mannen er overbevist om at vi får gutt, han kaller bebis for han hele tiden. Jeg aner ikke.. Venninner og ene søstra mi er overbevist om at jeg får jente. Så det blir spennende å se :)

-iPhone appen-

Testen sier jente. Gleder oss til å se hva det blir, er så spent :)

22.02.2015 ♡

Sjansene er like store for både gutt og jente, sa testen til meg. Da var jeg like langt i den funderingen :D

Sjansene er like store for både gutt og jente, sa testen til meg. Da var jeg like langt i den funderingen :D
Samme som natron testen sa :o og magen din forandret seg! Dette blir spennende :D

♡ Februar 2015 ♡

Gutt :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp