Venter du gutt eller jente?

Venter jente [:D]

Gutt - kommende fotballproff (og VIKING-GUTT FRULUNA!!) på vei her [:D]

Ja gutt her også!!! Blir enda en enga fan!!![:D][:D] (herrluna har ingeting han skulle sagt!!!!)[>:]

ORIGINAL: fruluna

Ja gutt her også!!! Blir enda en enga fan!!![:D][:D] (herrluna har ingeting han skulle sagt!!!!)[>:]

Her er vi på linje i tippeliga'n herr Stredet, William og jeg, men i england står vi 2 mot 1; William og mor = LIVERPOOL, og far tottenham.
Mini-stredet skal nok også få god påvirkning av storebror og mor [;)]

Uff ja hadde vi enda vært enige!! Også RBK da liksom!! Han er jo fadermeg ikke trønder engang [>:]

Vi holder oss til norsk liga vi da, er ikke så interessert i engelsk [:D]

Auda! RBK????[:'(] Nei han må visst oppdras litt hihi! OG FOR ALL DEL LA LILLE WILLIAM HØRE PÅ MAMMA'N SIN!!!
Regner med at du "støtter" meg i sesongåpninga da; VIKING møter RBK her hjemme!!![:D]

Ja han var inne å sjekket hvem de skulle møte i åpningskampen!! Han og svigerfar satt så kjekke her og sa at det var greit å begynne med Viking bort, får de var jo så lette å vinne over, så fikk de litt selvtillit fra start av..[>:]

[>:] HMM! Si til ham at meget hormonell VIKING-dame kommer og drar'n i øra!! [;)] VIKING SKAL MOSE RBK!!!

Her er det en liten mini-Tiger som ligger og sparker Mamma i magen om natten! 

Enda en jentebebis her!

JENTE!! [:D][:D][:D][:D]

Jente her

Guttebaby!!

nå har jeg stemt, men så skulle jeg da stemme engang til da siden jeg venter to.... men hmm det går ikke..... [8D]

Hmm åja, det var sant ja.. Ja jeg åpnet for at man kunne krysse av begge alternativene for dere med tvillinger, men tenket ikke på de som skal ha av samme kjønn [:D]

Back
Topp