Venter du? Eller har du født?

Venter og venter- termin 16/2, utålmodig og sliten :wtf:
 
Fødte 03/02, termin 14/02. Så her koser vi masse masse, fortsatt redusert form etter haste keisersnitt.
 
Har født, fødte 4 dager før termin. Lillesøster kom til verden 5. februar. Hun hadde hastverk og hele fødselen fra første rie til hun kom var unnagjort på 4 timer. Med vanskelige kjøreforhold selv for erfarne ambulansearbeidere rakk vi oss så vidt fram til sykehuset. :)
Formen har vært veldig fin etter fødsel, og vi har det veldig bra.
 
Last edited:
Jeg venter også. Terminen er 21.2, men hver kveld er jeg nesten sikker om at "nå begynner det", men maseriene og konstant nedpress utvikler seg aldri til ekte rier. Første gang begynte fødsel med vannavgang da jeg var 39+1, og før det kjente jeg ingenting, visste ikke hva kynnere er og kunne ikke forstå at kvinner kan bli lei seg av å være gravid. Men denne gangen forstår jeg det godt :)
 
Termin i starten av mars, så kan gjerne vente litt til
 
Fødte i går, termin først i slutten av måneden.
Veldig fint å være ferdig med gravid biten for denne gang :)
 
Venter, termin er ikke før 27 så han har jo enda god tid :p
 
Opprinnelig termin var 31/1, men tvillingene kom 24.12❤️ Vi tilbrakte tre uker på nyfødt intensiv før vi kom hjem for en mnd siden. Vi storkoser oss, til tross for at det er litt hektisk til tider! Selve fødselen gikk over all forventning. Vannet ble tatt kl 07.30, første riene kom 15 min etter og kl 11 var første tvilling ute. 25 minutter etterpå kom andre tvillingen❤️
 
Jeg har også født. Vi ventet spent på om det var en lillesøster eller lillebror, og det ble en lillesøster. Termin 03.02, hun kom 05.02. Selv om gravidtiden var veldig fin, er det herlig at hun er her sammen med oss.
 
Hadde planlagt snitt 10.02.2020. Termin var 19.02.2020. Håper å få dra hjem i dag, men har hatt høyt blodtrykk en drøy ukes tid. Får blodtrykksenkende medisiner nå.
 
Fødte to uker før termin :)
 
Fødte 26/1, terminen var 3/2. Ble litt dramatisk/traumatisk på oppløpssiden av fødselen, så lille ble tatt med vakuum.. jeg ble klipt og revnet.. det merkes fortsatt godt nedentil, men ellers har vi det bra:)
 
Back
Topp