vente vente....

Friele

Glad i forumet
Noen som fortsatt ikke har fått brev om ordinær ul?? Jeg har bare mottatt et brev om at jeg skal få ul mellom uke 18-21, så veit jo tidsrommet, men er fortsatt stor forskjell på uke 18 og uke 21 da :P I mellomtiden så ser jeg frem til uke 16, da skal vi til jordmor og få høre hjertelyd (forhåpentligvis!!) :D 

Fikk brev denne uka:p du kan jo ringe å høre ?:)

Jeg har heller ikke fått.. Har vært til legen en gang, men jeg får ikke papirene mine før til uka, så jeg regner med at hun sender henvisning da :)

Får vente et par uker til tenker jeg, og hvis ikke jeg har hørt noe da så får jeg kanskje ringe. Legen har jo lagt meg inn i systemet, så skal jo få brev en gang :) 

Jeg har heller ikke fått, får jeg ikke denne uka, ringer jeg til uka. Blir femten uker da

Har vært hos lege i dag, og forventer å få brev fra sykehuset innen 2 uker

Må nok se lenge etter det.. første lege time 17.okt., så teller ned dager til den nå!! ;) mye man skal vente på hele tiden.. men den som venter på noe godt... ;) ikke lenge til jeg er 12 uker i allefall!! 4 dager igjen, bare!! :D og kun 11 dager til 1.kontroll!! :D

Jeg har ikke fått, men har sendt mail til fødeavdelingen og fått svar om at de skulle sette opp time til meg i går, og at jeg ville høre fra dem i løpet av de nærmeste dagene. Så da håper jeg at jeg gjør det...

har heller isje fått :/

Dere som har vært på tidlig UL el. svangerskapskontroll har ikke fått i løpet av 2 uker - ring el. send e-post! :) Det er mange travle fagpersoner der ute, så det hadde vært fint om dere ropte ut! :D

Jeg fikk i forrige uke.
Skal når jeg er 20 uker.. syns også det var seint, men det er visst noen som ikke får før i uke 20-21. Hadde i uke 18 sist.
Men JM sa at alle fostre vokser likt frem til de er 22 uker, så da er jo ikke uke 20 så lenge. Jeg har termin ganske tidlig i april (11.) og det er mange som er 2-3 uker kortere på vei enn meg som skal på ordinær UL før meg.. men men, sånn ble det denne gangen.

Du hører nok noe snart, og så får du glede deg til uke 16

Jeg har ikke hørt noe. Er lenge sidne jeg var hos legen, men da snakket vi ikke om det. Går ut i fra at henvisning er sent og at jeg hører noe snart. Sist var jeg i uke 20+ noen dager, så regner ikke med at det blir før mot slutten av november.

Jeg har ikke fått noe enda, kjedelig å vente, ringte Ahus å saken min har ikke blitt fordelt enda :( de skulle ta det opp neste uke.

jeg har heller ikke fått enda.men var hos jrodmor forrige uke jeg.og da skulle ho ringe og bestille da-så fikk eg i posten. håper eg ikke må vente så lenge. forrige gang var eg også hos jordmor uke 13.ho bestilte da og fikk i uke 18.

Jeg har heller ikke fått noe. Skal til ny kontroll hos fastlegen på torsdag (midten av uke 14), så skal høre med han da om han har fått sendt papirene.

Jeg fikk brev en uke eller mindre etter at jeg hadde vært hos legen å tatt blodprøver. Jeg skal på Ul når jeg er 18+4

Hvis du synes det går for lang tid så ring å purr. Ting tar ofte litt tid i helsevesenet. Jeg skal når jeg er 18+6, på haukeland ville de ikke ha meg inn senere. Jeg hadde egentlig 18+2, men siden vi er på ferie da fikk jeg heldigvis byttet den men fikk ikke vente lengre enn uke 19 sa hu ;-) 

Back
Topp