vente, vente, vente....

Ventejente

Glad i forumet
syns det er så mye venting!!!!! Nå venter jeg på første legetime neste uke og tidlig ul 3. november... Tida går så seint!!!! Gleder meg til jeg er passert 12 uker og kan gjøre det offisielt og dele det med hele verden!!! meeeen... det er jo fremdeles 4-5 uker til!! Så da blir det meeer venting!!! 

Samme her... men vet tiden kommer til å gå fort likevel, det gjorde den i alle fall sist gang, ja bortsett fra de siste ukene før termin og de 12 dagene jeg gikk over termin da  Har ikke bestilt legetime enda jeg... så har ingen datoer og forholde meg til heller...

Samme her :) Venter og venter! Håper tia går fortere etter de 12 ukene. Her er det 3 uker til tidlig UL da. Venter og venter på den. Har så lyst til å få bekreftet liv der inne :) 

Ventingen er det verste... Jeg har ikke bestillt legetime enda er 7+1, tenkte i neste uke en gang.. :) Gleder meg til uke 12.. :)

Huff ja, den ventingen tar livet av meg snart:/
Går å venter på og i det hele tatt få noe svar på at alt er i orden..

venting ja!! Jeg også er så lei av venting at det skulle ikke vært lov!! :P
Vil at tiden skal gå FORT fremover nå!!!

kunne tenkt å tatt en "tornerose" å lagt meg til å sove de neste 5-6 ukene, våkna opp å vært i uke 12! 

Enig med du, det føltes uendelig lenge til .... Måtte tiden gå fort fremover!!

Tiden går utrooolig tregt ja!! De første 12 ukene er virkelig lange. Blir heldigvis litt bedre etterhvert, helt til vi nærmer oss slutten ... Da slutter dagene å gå igjen

kjenner meg så godt igjen, også analyserer jeg hver minste ting: er jeg ikke litt mindre kvalm nå? Er det ikke litt sånn som da jeg mistet? Tror jeg blir gal snart!!!! Gleder og gruer meg til tidlig ul.

har ikke kjent så mye på at tida går seint. Men nå tenker vi å ikke forteller det til familie og venner før jul, da er jeg 14 uker på vei. Når jeg ser på kalenderen så er det plutselig litt lenge til... men samtidig - det er snart jul! snart tenker vi på julegaver å da går tida fort! Vi får holde litt på den tanken

lilletitti skrev:
kjenner meg så godt igjen, også analyserer jeg hver minste ting: er jeg ikke litt mindre kvalm nå? Er det ikke litt sånn som da jeg mistet? Tror jeg blir gal snart!!!! Gleder og gruer meg til tidlig ul.

Akkurat sånn er jeg også!!! Mista jo sist så nå kjenner jeg etter på hver minste ting!!!

Back
Topp