Vente på pakker...

*Stella*

Forumet er livet
Det  er kjekt.
Vite at det er ting på vei i posten.

Jeg bestilte drømmehagen veggklistremerker til barnerommet til den kommende storebror før helga.
Jeg bestilte bleieposer til barnehagebruk for ham i helga.
Jeg kjøpte ny (brukt) vogn til ham i gårkveld, den ble sendt i dag. (Den eneste pakken jeg har sporing på)
Og jeg bestilte sokkelklyper (lei av enslige sokker!) nå nettopp.

Det er fire pakker på vei i posten det :)

Å så kjekt!!! Elsker å vite at det kommer pakker i posten :)

Men kan jeg spørre hva bleieposer til barnehagen er? Må dere ha med egne poser til bleiene? [:)]

Thea begynner i bhg mandag og vet ikke helt hva hun trenger se[8D]

Vi bruker tøybleier, så da må vi ha poser å frakte dem hjem i. Har noen vi bruker hjemme, men trenger flere til barnehagen.

Ahh da skjønner jeg... hehe... kunne ikke fatte at man måtte ha med egneposer liksom [8D] "Værsågod her er dagens bleier ".... hehe..

Nei, bruker man engang så tar man med hele pakker, naturlig nok :) Og de kaster dem der :)

ORIGINAL: *Stella*

Det  er kjekt.
Vite at det er ting på vei i posten.

Jeg bestilte drømmehagen veggklistremerker til barnerommet til den kommende storebror før helga.
Jeg bestilte bleieposer til barnehagebruk for ham i helga.
Jeg kjøpte ny (brukt) vogn til ham i gårkveld, den ble sendt i dag. (Den eneste pakken jeg har sporing på)
Og jeg bestilte sokkelklyper (lei av enslige sokker!) nå nettopp.

Det er fire pakker på vei i posten det :)

GØY! Elsker å få ting i posten, spesielt når det er noe du har bestilt.

Hvor bestilte du veggklistermerkene? Syntes det er så fint [:)]

De ble min ebay-debut, faktisk.

Utrolig kjedelig å vente, men kjempe spennede når det endelig kommer da[;)]

ORIGINAL: frøkenblaa

Utrolig kjedelig å vente, men kjempe spennede når det endelig kommer da[;)]

Synes det er kjekt å vente også jeg, ettersom det ikke er noe det haster med. Vogna gleder jeg meg mest til, så den er jeg mest utolmodig på da, og sjekker sporing kontinuerlig.

Men, å hver dag med reelt håp kunne gå til postkassa og lure på om der er noe spennende... det er kjekt det :)

ORIGINAL: *Stella*

Synes det er kjekt å vente også jeg, ettersom det ikke er noe det haster med. Vogna gleder jeg meg mest til, så den er jeg mest utolmodig på da, og sjekker sporing kontinuerlig.

Men, å hver dag med reelt håp kunne gå til postkassa og lure på om der er noe spennende... det er kjekt det :)

akk, vogn, vogn.. sikler hver dag jeg, men føler meg skeptisk til å kjøpe brukt på nettet hvor jeg ikke kan hente den selv... vet ikke hvorfor egentlig... - kjøper jo masse annet brukt, og da føler jeg meg mer trygg.. mulig det er fordi jeg ikke er så vant til å handle via finn.. føler det er så mye 'skrekkhistorier' derfra..

Er det via finn du har kjøpt den?

Nei, jeg kjøpte den gjennom et forum, da kjennes det på et vis tryggere fordi vedkommende ikke kan "forsvinne" etterpå... Jeg vet på en måte hvem jeg kjøper fra.

ååå så morro!!!
er alltid gøy å vite at det er pakker på vei![:)]

Ingen pakke i posten i dag.
Men vogna er sporet til byen i morges. Bare ikke ankommet mitt post-i-butikk-kontor enda. Regner med å få den i morgen!

Vogna er klar til henting!
Men jeg oppdaget akkurat at butikken jeg kjøpte bleieposer fra har tre uker sommerstengt fra 14. juli, så den pakken må jeg nok vente litt på. Dumt, siden jeg kunne trenge dem på mandag... men vi klarer oss nok, med hyppig vask, med de vi har til de kommer.

Vogn hentet, og veggklistremerkene kom også i dag.

så morro :D
gleder meg til jeg begynner å få slikt i hus

Dette var jo til Knerten, altså den snart to år gamle sønnen vår, ikke Mikro i magen.

koselig med pakker uansett da :D
venter på pakke nå jeg å, gleeder meg, men det er til micro i magen[;)]

Og i dag kom sokkeklypene.
Ikke en veldig spennende pakke, men jeg satser sterkt på å løse "hvor finner jeg et sokkePAR"-problematikken...

Back
Topp