Vente på kunngjøringstråd

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Da damer er det sikkert ikke lenge igjen. Siden alle sikkert titter innom å sjekker med jevne mellomrom så starter jeg en ventetråd. :)
 
Venter i spenning :-D
 
Ja. jeg eier ikke tålmodighet. Håper det ikke drøyer så alt for lenge? Hva skal du i dag da?
 
Krysser fingre iallefall.

Begge de to store er sent på skolebussen og mikro har lekepause på gulvet.
 
Her er frokosten min fortært. Holder på å koke grøt til mini og sende avgårde storebror.
 
Er bare innom å sjekker her før jeg skal sove litt mer ;)
 
Her er frokosten min fortært. Holder på å koke grøt til mini og sende avgårde storebror.

Jeg og Rolf er litt sene, men nå sitter vi og spiser frokost sammen, blitt en kosegreie for oss to det, vi deler noen skiver grovt brød, han drikker mme og jeg kaffe. Da snakker vi om alt og ingenting, eller bare hører på youtubevideoer. Måtte det bare vare til han er godt voksen at vi kan ha slike kosestunder sammen :love7
 
Venter i spenning! ;) Nå skal vi så opp og spiss frokost :)
Så blir det litt leking, rydding og vasking :D

Skal ikke se bortifra at vi tar oss en god tur om litt også!
 
SPENNENDE! ;)
Prøvde meg på å lage havregrynsgrøt til meg selv i dag, det ser jo så godt ut når storesøster her lager det. Men fysj, den står her enda, og ser ikke god ut.
LilleM sover formiddagslur, etter å ha vist meg hvor stor hun er hvert andre minutt siden hun sto opp for noen timer siden :p
 
Da er I. på første duppen. Topplista er oppdatert! Vi har sannelig skravlet på i går. :) I tillegg til alle de andre damene som var innom i går så tror jeg det skal godt gjøres at vi ikke vinner. :) Kommer sikkert til å ha et flaut høyt snitt. :) Nå skal jeg begynne med vasking av hus. Håper virkelig at resultatet kommer snart. *spent*
 
Ha ha ha. Tenkte jeg skulle skrive noe, men så var det jeg som kommenterte sist, og så kom jeg på at jeg kan poste to etter hverandre uten quote. :p
 
Da er I. på første duppen. Topplista er oppdatert! Vi har sannelig skravlet på i går. :) I tillegg til alle de andre damene som var innom i går så tror jeg det skal godt gjøres at vi ikke vinner. :) Kommer sikkert til å ha et flaut høyt snitt. :) Nå skal jeg begynne med vasking av hus. Håper virkelig at resultatet kommer snart. *spent*
Haha, flaut er ordet ja ;)
Skammelig å ha brukt så mye tid her på så kort tid :p
 
venter og venter :) Tenkte å gjøre noe litt annet enn å bare legge alt ut i en tråd, derfor vil det ta litt lengre tid ;-)
 
SPENNENDE! ;)
Prøvde meg på å lage havregrynsgrøt til meg selv i dag, det ser jo så godt ut når storesøster her lager det. Men fysj, den står her enda, og ser ikke god ut.
LilleM sover formiddagslur, etter å ha vist meg hvor stor hun er hvert andre minutt siden hun sto opp for noen timer siden :p
Så flink :)
Mini her har lært seg å klappe-søte :p Hehe
 
venter og venter :) Tenkte å gjøre noe litt annet enn å bare legge alt ut i en tråd, derfor vil det ta litt lengre tid ;-)
Vet du sånn ca når det kommer? :)
Om det er klokken tolv eller tre liksom? :p Da kan jeg gå på butikken i mellomtiden feks. :p Haha
 
Back
Topp