Vente og vente

fruluna

Forumet er livet
Vi har bestillt nye gulvtepper til å ha under spisestua og sofagruppa, og de skal komme hjemkjørt i dag.
Mellom 8 og 15!! Hallo blir veldig moro å sitte her inne i hele dag da for å vente på de.. Arg! Så himla trått når folk ikke kan si ett tidspunkt istedenfor å gardere seg med hele dagen.

Og når jeg ikke kan dra ut av huset, da vil jeg!! Merkelig det der..

Får tenke at det blir mye snakk her inne. og du går ikke glipp av noe [:)]

Du får holde deg her inne og skravle... det skulle jeg gjerne gjort, men jeg må på skolen... ha en fin dag, og så får vi håpe at teppene kommer tidlig - da rekker du en tur ut også[:D]

ORIGINAL: Karo

Ikke frekt ment, men kunne du ikke har ringt dem på forhånd og avtalt nærmere? Det pleier vi å gjøre, og det har alltid gått greit. Eller at de ringer ca 30-60 min før de er der f. eks.

De ringte fra Posten, for de har en egen bil sikkert de skal kjøre ut med.. Og skal jeg prøve å ringe posten kundeservce for å få et nøyere tidspunkt, tror jeg at jeg er verdens største optimist..

ORIGINAL: mie83

utrolig at de ikke kan gi et ca tidspunkt engang.. har du fått tummytuben da? bestilte igår nemlig.. håper den kommer rett over helga, men det spørs vel..

Neida har ikke sett noe til den enda.. Jeg bestillte jo min på lørdag, så den burde dukke opp snart syns jeg.. [8|] Bestillte du med den stolen også eller? det gjorde jeg..

Det er jo kjedelig da å måtte vente så lenge... Men er det ikke noe du kan få gjort inne imens da??

æsj, no skikkelig dritt når man må sitte sånn og vente, de kan jo gi et ca tidspunkt da... uansett hvem som skal kjøre det ut, så vet jo den sjåføren det gjelder hva han skal gjøre i løpet av dagen så da vet han ca når han er hos deg.... hmmm

Joda jeg får nok dagen til å gå her inne jeg, for det hender ofte det at jeg bare er inne en hel dag.. men det er så typisk at når man ikke kan reise ut, så vil man det.. [:)]

Får kose meg med dere i dag jeg da!!! [:D]

Back
Topp