Venta lenge på han?

Han var vel klar ca 10 år før meg, så her i gården var det han som måtte vente![;)]

ORIGINAL: AB

her var vi vel ganske klare på likt[:)]

med nr 1 så rakk vi ikke tenke på det engang. på nr 2 så var det han som tok det opp først, og da var jeg enig med han. da hadde vi vært sammen i ca 1,5-2år

Veeeeeeeell, skulle egentlig bare bli en flekk på lakenet da, så vi var vel ganske så sjokka begge to, men det gikk fint[:D] Måtte jo bli klar i en fart da

ORIGINAL: AB

her var vi vel ganske klare på likt[:)]

vi var klar begge to Leeeenge. men  h'n som ikke hadde flyttet inn i magen var tydligvis ikke klar. d tok lang tid før vi fikk positiv test

Hvor lang tid? Hvor gammel var du da? Redd det kan ta lang tid for meg også, hvis jeg er over 30 når vi begynner prøve... Må jo i alle fall forsøke å tenke at det kan ta lang tid, slik at man ikke blir veldig skuffa hver måned.

1 mnd ca.
Fikk vite det først i uke 8, og uke 12 gikk det lettere. Etter å ha fortalt det til foreldrene var sjokket over, og plutselig en dag kom han med mange navneforslag, og sa at dette skulle vi klare! [;)]

ORIGINAL: Bitzyh

Rakk egentlig ikke å tenke på barn noen av oss[:-]

Ikke her heller. Ble gravid ganske raskt.

ORIGINAL: ~Star83~

På likt...Tror jeg...He,he...Ble gravid så da tok vi det som det kom![:)]

Jepps samme her! Men hadde han kunne valgt ville han ikke blitt pappa før han ble 40..

ORIGINAL: ~Star83~

På likt...Tror jeg...He,he...Ble gravid så da tok vi det som det kom![:)]
samme som her

Back
Topp