Venstre beinet mitt sovner heeeele tiden!!!

Nathalie_91

Glad i forumet
Så utrolig døds irriterende! Venstre beinet mitt sovnet hele tiden uansett om det er dag eller kveld.. Om jeg sitter eller står.. Det er så vondt og jeg mister mye nattesøvn :(

Kan det være blodpropp? jeg vil ikke påstå at jeg hsr noe spesielt med hevelse i beina heller..

Samme her!! Det er så irriterende og frustrerende! Hjelper litt å få noen til å massere leggen din men jeg også erfarer at det kommer tilbake uansett hva jeg gjør! Legen sa til meg at det var helt normalt, da jeg ringte han i desperasjon i går :p

Det er helt normalt når lemmene våre dovner bort, dessverre :( jeg prøver å ha det høyt når det blir som verst. Og støttestrømper hver dag.

Samme her også! Alltid venstre ben :) haha.
Men sitter med ofte bøyd i sofaen med det benet. Enkelte ganger har det blitt så ille at jeg ikke klarte å stå på det.. Falt nesten en kveld da benen sviktet.
Nå er det støttestrømper hver dag og mye bedre!

Er det pga væske at bena deres sovner?(hevelse). Her ligger fosteret inne i mellom slik at hun klemmer på isjas-nerven (i følge fysio). Verker derfor skikkelig ned i beina inne i mellom, og prikker litt.

Har ikke følelsen av at jeg har så mye væske i beina, men har generelt hatt noe hevelser i beina i flere år. Det har ikke vært veldig plagsomt for meg før jeg ble gravid :)

Back
Topp