Vennskap

M

My heart

Guest
Har dere noen gang blitt dolket av venninner eller venninnegjenger?
Hva var grunnen? Fikk du fram dine opplevelser av situasjonen? Hvordan ble du mottatt?
 
Jeg føler at jeg ble dolket av ei jeg gikk mye med. Jeg var sammen med en fyr, så ble det en pause i forholdet. Vi ble sammen igjen etter en mnds tid.
Halvt år etter det får jeg vite at han og denne såkalte venninnen hadde hatt seg et ligg i denne pausen.
Jeg sa klart fra til henne hva jeg følte om dette, og vi har ikke et snev av kontakt den dag i dag :)
 
Jeg føler at jeg ble dolket av ei jeg gikk mye med. Jeg var sammen med en fyr, så ble det en pause i forholdet. Vi ble sammen igjen etter en mnds tid.
Halvt år etter det får jeg vite at han og denne såkalte venninnen hadde hatt seg et ligg i denne pausen.
Jeg sa klart fra til henne hva jeg følte om dette, og vi har ikke et snev av kontakt den dag i dag :)

Så dårlig gjort...
 
Jeg ble fryst ut av venninnegjengen i ungdomsårene. Det var knalltøft.. den dag i dag så vet jeg ikke grunnen da det ikke var rom til å snakke sammen om det. Tror det handlet om at noen av de fikk seg kjæreste og jeg ikke var så interessant lenger. Hadde vært bedre å skli fra hverandre naturlig enn å bli avstumpet. Det gjør noe med selvfølelsen.
I dag er vi bare på hils, men det gjorde absolutt noe med meg.
 
Det har skjedd, men dei er ikkje vennane mine lenger! :)
Føretrekker mennesker eg kan stole på.
 
Jeg har ei venninne som jeg har en nokså merkelig gutte-historikk med. Det starta med at jeg ble sammen med ekskjæresten hennes, ca 2 år etter at det hadde blitt slutt mellom de. Jeg syns det var innafor, spesielt siden begge hadde vært ganske tydelig på at det var helt over. Det var det åpenbart ikke, for han gjorde det slutt med meg og 2mnd senere var de sammen igjen. Jeg snakket ikke med henne på nesten et år. Men vi hadde såpass mye med hverandre å gjøre fortsatt, at det ble for dumt. Så en dag bestemte jeg at 'nå snakker vi om dette og så er det ferdig'.
Noen år senere ble jeg sammen med en kompis av henne, gjorde det slutt etter 1,5år og noen måneder senere ble hun sammen med han. Den gangen var jeg ikke sint, jeg hadde jo gjort det slutt med han. Jeg var til og med brudepike i bryllupet deres.
Men ting mellom oss har aldri blitt som de var før den første gutten..
 
Back
Topp