Vennskap gjennom bv

Ja, i Januar-2012 forumet ble jeg kjent med flere. Har flere av dem som venner på fb, og chatter litt innimellom. Har også møtt en god del av dem på et treff vi hadde senere i 2012. Har også ei som bor i nabobyen jeg har truffet litt oftere enn de andre, og håper å treffe flere ganger :)

Har kontakt med noen daglig :D ei kommer på besøk nå i okt ^^ gleder meg!

Hadde en del kontakt med mitt forrige termin forum, treffes og festet:) kjempe koselig :)

Lite lyd fra bergenserne!! Hm, det går ikka ann:p Jeg bor i Bergen;)
Ikke sant!! Var det jeg tenkte å, er ikke bergenser selv, men har bodd her i over 2 år og kjenner til at bergensere lar høre fra seg :p har et nettverk i bergen, men de fleste er ferdige med barn, og jeg har nettopp begynt..
Hvor i bergen bor du? Trenger ikke være veldig spesifik altså.. Jeg bor i bergen vest :)

Ikke sant!! Var det jeg tenkte å, er ikke bergenser selv, men har bodd her i over 2 år og kjenner til at bergensere lar høre fra seg :p har et nettverk i bergen, men de fleste er ferdige med barn, og jeg har nettopp begynt..
Hvor i bergen bor du? Trenger ikke være veldig spesifik altså.. Jeg bor i bergen vest :)

Jeg er ikke bergenser selv heller, hehe...Men bodd her siden 2007. Flyttet hit for å studere:)
Og når man finner seg en bergenser blir man stuck;)
Bor relativt sentralt. Kjøpt enebolig. 10min kjøring til sentrum ca.
Hvor gammel er du;)?

Må helt klart tilbake! Skal ta med barna da! Men greit de er litt større først syns nå jeg:P
Jeg og eldstemann skal tilbake neste sommer. Sammen søsteren min :D gleder oss masse!
Blir nok andre prioriteringer nå som det er med barn.
Kommer til å ta en tur innom Six Flags og de store lekebutikkene på times square ❤️

Jeg og eldstemann skal tilbake neste sommer. Sammen søsteren min :D gleder oss masse!
Blir nok andre prioriteringer nå som det er med barn.
Kommer til å ta en tur innom Six Flags og de store lekebutikkene på times square ❤️

Jada, klart det. Blir gøy på en annen måte da liksom.
Nå har jeg vært der med mannen, og vi shoppet oss gal og opplevde enormt mye.
Så blir det anderledes og veldig kjekt med barna når den tid kommer.

Skulle gjerne vært der på venninnetur også men:P:D

To av mine bestevenninner har jeg gjennom bv og er så takknemlig over å ha dem <3

Jeg er ikke bergenser selv heller, hehe...Men bodd her siden 2007. Flyttet hit for å studere:)
Og når man finner seg en bergenser blir man stuck;)
Bor relativt sentralt. Kjøpt enebolig. 10min kjøring til sentrum ca.
Hvor gammel er du;)?
Samme med oss, 10 min unna bykjernen, helt supert :)
Jeg er 27.
Flyttet hit etter å ha møtt mannen i mitt liv, vi møttes gjennom forsvaret. Han er fra nordfjord/sogn, vi bor i bergen grunnet jobbsituasjon, trives :)
Du?

Vi bodde spredd rundt i landet vi som reiste :) det var ingen problem å møtes på Gardermoen for å ta fyker videre til New York ;)
Bosted er absolutt ingen hinder :)
Neida er sant det, jeg har funnet 2 av mine aller beste venner gjennom et annet forum så bosted er aboslutt ingen hinder nei.

Har hatt kontakt med ei privat. Men hun slutta bare å skrive plutselig. Så ser ikke for meg noe venner her. I mitt område er det ingen som vil møtes. Blir bare til snakk.

Har ei bekjent som jeg møtte et par ganger på barseltreff, det var før jeg så hun var her inne.

En jente herifra :-)
Vi og familien våres har blitt veldig gode venner :-)

Har også veldig god kontakt med jentene på sept.12 forumet, men har dessverre ikke truffet noen av de ennå :-(

Samme med oss, 10 min unna bykjernen, helt supert :)
Jeg er 27.
Flyttet hit etter å ha møtt mannen i mitt liv, vi møttes gjennom forsvaret. Han er fra nordfjord/sogn, vi bor i bergen grunnet jobbsituasjon, trives :)
Du?

Oki, nice! Er 27år selv jeg;) Jeg er utdannet vernepleier og jobber i et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede. Nå koser jeg meg i ulønnet permisjon med min sønn som snart fyller 1år.

Back
Topp