Venninnetur

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har så lyst å dra på en venninnetur til utlandet! Bare være meg selv og ikke mamma i noen dager.
Har dere reist bort? Når er de store nok til å gjøre sånt? Tenker det er enklere å dra bort når hun kan være hjemme sammen med pappaen sin.
Hadde vært annerledes om både jeg og samboeren dro.
 
Skulle egentlig vært borte en helg nå i september, både sambo og jeg. Men jeg ble selvfølgelig sykemeldt, så fikk ikke dratt:/
 
Var på venninnetur til København i mai, veldig deilig å bare være meg!

Enklest at en av oss voksne er hjemme ja, men nå begynner hun å bli så stor at vi kan dra bort begge to også. Vi blir borte begge to (men på ulike ting) nå til helgen, da skal morfar passe. Tror det kommer til å gå fint :)
 
Var borte sist helg. Både jeg og mannen. To døgn. Lillebror var hos mormor og storebror hos farmor.

Har ikke vært borte bare meg, men det kunne jeg fint gjort for lenge siden. Om han er med meg eller faren har ingenting å si.
 
Vi har vært på kjærestetur i tre døgn den ene gangen og en vanlig helg den andre gangen. Begge to har vært utenlandsturer og frøkna har vært hos besteforeldre.

I tillegg har jeg også vært bort en helg alene til Norge.

Mannen og frøkna skal på høstferie sammen til Norge, da er jeg hjemme alene. Får besøk av venninnen mine i helga da, gleder meg helt sinnsykt!

Jeg har null betenkningstid med å la henne være sammen med besteforeldre. Jeg tenker hun er kjempe heldig som har besteforeldre å være sammen med :)

Å la henne dra på tur med faren eller være alene med han tenker jeg ikke engang over. Hadde jeg gjort det så hadde jeg nok revurdert hvem jeg fikk barn med.
 
Back
Topp