venninner

Alvepike

Elsker forumet
Venninnen min eklager på at de ikke ser meg så ofte lengre. Jeg sendte sendte sms og sa at det var fordi Sarah må legge seg så tidlig. Ikke lett å komme seg rundt da. Kan ikke samboer passe henne litt da, joda sa jeg , men ikke hele tiden også sa jeg at det hadde vært letter hvis de kunne kommet opp hit, da fikk jeg ikke noe svar [:@]. Er så sinnsykt forbanna, hun venninna har barn selv, burde jo skjønne såpass.

Det som er så kjipt er at jeg bor i en liten by, ikke så lett å bli kjent med noen nye når en bare går hjemme og sturer usj. GLEDER meg til å begynne å studere og bli kjent med noen nye ja...

Måtte bare få det ut, jeg freser innvendig...

det er så  trist når det blir slik. vet ikke helt hva jeg skal gjøre med disse venninnen jeg [8|]

men det rare er jo at hun som sadet faktisk har barn selv [&:]

ja, vi er litt spredt

kunne tenkt meg og ha alle dere her i nabolaget jeg...    får drive med terror slik at naboene flytter :) da blir det plass

ORIGINAL: valentinesbaby

vi her inne burde bodd nærmere hverandre :)

Jepp. Men du valentinesbaby må gi ein lyd når du skal til Bergen da![;)]

Og det med veninner, har ei som alltid mase på meg at eg skal komme til ho. Ja, for det er jo lettare for meg å komme med barnevogn, og alt eg må ha med til ho, enn at ho kan komme med veska si til meg[8|] 
Nåken skjønne jo berre ingenting.

kunne tenkt meg og ha alle dere her i nabolaget jeg... får drive med terror slik at naboene flytter :) da blir det plass

he he....

ORIGINAL: valentinesbaby

vi her inne burde bodd nærmere hverandre :)

jepp[:D]

ORIGINAL: bondekone

Ja er trist når det blir sån,men virker ikke som enkelte forstår at når en får barn så er det ikke hver gang en kan gjøre som en vil

Sign. Man har faktisk flere å ta hensyn til enn bare seg selv, men det er ikke alle som ser det.....[:@] Og jeg synest det er best å være hjemme med vesla om kvelden slik at jeg får lagt henne i sin egen seng..

Samme her! Selv om jeg bor alene med vesla, forventer de at når de ringer, så kan jeg være hos dem 30 minutter etterpå. Har prøvd å forklare at det ikke er så enkelt å finne barnevakt som kan komme bare jeg roper.
Har også ei av de som er helt ekstrem. Har ingen barn, da. Hun bor 5-10 minutter med bil unna meg, men syns det er absolutt helt naturlig at jeg skal komme til henne om kvelden stadig vekk. Må ta buss for å komme dit, da. Og når jeg sier at jeg har hun lille, og at det faktisk ikke går så greit å bare hoppe på en buss, så mener hun at jeg bare kan ta med meg hun lille og legge henne til der borte, og bare våkne henne når jeg skal ta bussen hjem igjen. Det er jo ingen problemer med det, i det hele tatt. Uff. Merker jeg blir forbanna bare av tanken.
Skjønner ikke at de ikke ser at det er mye lettere at de kommer til oss på en vanlig dag.

det er ikke bare bare å ta de små med rundt , nå som de trenger litt mere rutiner og slikt...

ja bli så irritert på sånt...i dag var vi å spiste middag kl 6 hos svigers og måtte hjem kl 7 for da får cebstian grøt så melk etterpå og legger seg 8...svigerfar sa da: skal dere gå allerede, dere har jo nettop komt. cebastian skal hjem og spise og legge seg sa jeg en gang til...har du det så travelt du sa han da til meg....kjente jeg ble så sint...for han fortsatte å mase om dette
kledde på cebastian og satte han i bilsete, men da ville ikke cecilie gå så hun begynte å grine...han offet og maste om hvorfor hun gråt og vi sa til henne at nå skulle vi hjem å legge oss...så sier han at hun kunne være der og at de kunne kjøre henne hjem etterpå.....MEN UNGENE SKAL HJEM Å LEGGE SEG sa jeg igjen...at det ikke går an å forstå dette...argh  ( ble litt langt dette)

Back
Topp