Venninnegaver

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som gir gaver til venninner ig får tilbake og får spørsmål om hva dere ønsker dere: Hva svarer dere?

Svar som sier at man ikke gir gaver til hverandre eller bare gir tid til hverandre er ikke det jeg vil ha nå ;)

Last edited:
Tenker du gaver som du gir henne helt tilfeldig eller ved spesielle anledninger? :)

Jeg sier alltid til kompiser og venninner at jeg ønsker meg opplevelser sammen med dem, f.eks en filmkveld, en god middag, en tur på byen etc.
Vi har alt hva vi trenger hele gjengen, og er drittlei vinflasker og pyntevaser. :P ;)

Stort sett : jeg vet ikke. Syns det er så vanskelig å komme på noe når man får spørsmålet. Men om jeg får tenkt litt så svarer jeg ting jeg trenger/ønsker som koster Max 2-300kr. Feks nytt skjerf, mascara, håndkrem, kubbelys, pledd til sofaen, pyntepute ol

Ting jeg trenger som ikke koster all verdens, som kosmetikk, hygieneprodukter, sokker (!!), kluter/håndklær osv. :)

Sier at jeg ønsker meg ting som

Lene Bjerre kubbelys
Hårolje
Den og den baketingen, feks målebeger, en spesiell sleiv, noen muffinsformer med spesielt mønster
En bok jeg har sett på
En pose med Nidar favoritter eller Smash eller Smarties eller Kindersjokolader
Ullsokker, tynne
Et pannebånd eller lue eller sokker om de strikker
En Eucerin håndkrem til veska, siden jeg bruker det mye

Klær (topper, tunikaer, pysj), votter, skjerf, øredobber, smykker, armbånd, interiør til huset, hudprodukter, sminke

Forbruksvarer som hudprodukter, håndkrem, dusjolje, hudkrem e.l. ønsker jeg alltid. :) Og god kaffe eller te, samt konfekt.

Pene servietter,
stearinlys,
kubbelys,
te,
vin,
håndkrem til vesken,
alt fra L'Occitane,
Avskårede blomster,
Nespresso kaffekapsler,
Badebobler,

Opplevelser! Det være seg billett til kino/teater/Tusenfryd/younameit, eller "gavekort" på en middag på restaurant, jentekveld osv.

Eg kjem med ønsker om eg har noko eg ønsker meg. Feks forrige bursdag ønska eg meg enkle gensre som eg kan bruke på jobb, armbånd, tassen skåler, og hårprodukter:)
Eg har også ønska at venninner blir med ut og ete middag i stedet for gave, eller show osv
Er også glad i å få vin eg da;)

Til bursdager og jul gir vi hverandre alt mulig. Klær, interiør, sminke, hårpynt, smykker, praktiske huslige ting...

Til vertinnegaver kan det være vin, god matolje, snacks.

Sånn "ut av det blå" så er det ting vi har pratet om at de er på utkikk etter eller ting jeg tenker de kan trenge/ville ha. Eller som passer til tiden, feks påskepynt til påske, sommerlige servietter og lys til sommeren.

Back
Topp