Venninnegaver

Har brukt å kjøpe litt dyre gaver, vinflaske og denslags.. i år blir det smykker fra ebay.. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håndkremer, sminke, lys(ofte duftlys), pocketbøker,kinobiletter, time til minimanikyr/pedikyr, hjemmelaget kort hvor jeg inviterer til middag,helaften på byen etc:)

Pynteting/interiør, smykker, skjerf, kremer og andre hudprodukter, sminke, sko, treningstøy, undertøy, kjøkkenting (karaffel, serveringsfat ol), blomster med vase...

Sent from my iPhone using BV Forum

Siste gaven jeg ga var 2 uglekopper og en konsertbillett. Vi skal da begge på samme konsert med hotell og full pakke :)) En opplevelse sammen :D

Sendte nylig en dyr god sjokolade til ei venninne som nylig opererte foten sin og er hjemme for ei stund.

Blomster. Pynt. Deler av ett service de samler på. Ting jeg legger merke til de nevner innimellom :)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Utenom det som nevnes her strikker jeg litt. Puter, tennbrikettskjuler. Har sydd risposer til de fleste osv. Tenker på hjemmestikkede votter nå, men vet ikke om jeg rekker til jul...

I år blir det gavekort på kino, ett par poser gullfisker og en flaske brus til en venninne i hvert fall, de andre vet jeg ikke helt enda, pleier bli lys, pledd, duker/løpere, pynteting, hjemmestrikket ett eller annet.

Mange gode tips:)

Jeg har og strikket en del. Men akkurat nå bor ene venninnen min i varmere strøk, så begrenser seg hva en kan strikke og.

I år ønsker hun seg et par kroppspleieprodukter som hun har prøvd hos meg tidligere,
så hun får i alle fall disse to (beklager de svære bildene)

Burt_s_Bees_Naturally_Nourishing_Milk___Honey_Body_Lotion_170g_1367249479.png

Og denne her: (min har forsvunnet forresten, lurer på hvor den er blitt av...)
11077_1605_B_900px_deptImg.jpg._deptImg.jpg

Og så syns jeg at Burts Bees fotkrem var helt fantastisk, så jeg lurer på å gi henne den også, samt at jeg planlegger å lage litt konfekt til en del folk i familien, så kanskje hun får en liten pose med slikt også hvis det passer.

Kommer helt an på anledningen, interesser og hvem det er/personlighet. Jeg har for eksempel kjøpt noen av figurene fra Willowtree - synes de er kjempefine og symboliserer så mangt. Ellers har jeg kjøpt bøker, kroppspleieprodukter, pynteting de har ønsket seg, pakker satt sammen av mindre ting (for eksempel en fin kopp, god te, sjokolade osv).

Ikke for å kuppe tråden, men hvor mye bruker dere på ei venninne? :-)

Alt ettersom hva de ønsker seg:) Innenfor en viss grense da;) I år blir det nok julepynt/ ulike kropspleieprodukt/ sminke etc..

Leppestift/gloss fra Dior ol, champagne, bedre viner, produkter fra spesialbutikker som Olivers og co, flotte blomsterbukett. Kjøper aldri træl.

Bruker rundt 200 kr på gaver til venninner til jul og bursdager :) Kjøper pynteting, duftlys, kroppspleie, smykker, bøker. kokebøker, filmer..

Jeg er stor fan av "gavebokser". Setter sammen en liten boks med litt diverse ting oppi.
Ett år noe til huset, neste år noen gode hudprodukter, noe sminke som jeg vet de bruker osv ;)

Blir enten vælvære produkter eller noe til huset som oftes...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I år har jeg funnet fine fleecepledd på tilbud, så nå er jeg på jakt etter noe fint som kan legges sammen, evt noe til huset eller dem:)

Ikke for å kuppe tråden, men hvor mye bruker dere på ei venninne? :-)

Kupp i vei:D

For meg spillet ikke prisen så stor rolle.
Har ei god venninne i utlandet, og med frakt, så kommef det fort opp i en tusing;)

Sender ofte også norske blader, men de kjøper jeg ikke nye, hun må ta til takke med å arve:p:)

Nå har jo posten fjernet utenlandspakkene de hadde før med inntil 10kg. Så får se hva jeg gjør i år.

Back
Topp