Venninnegave

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Jeg har ei god venninne som alltid er flink å huske bursdager etc og sender meg gaver i posten. Uten at jeg er lile flink tilbake, dessverre. Vi bor ikke i samme by nå, men studerte sammen i mange år.

Fikk en gave til både meg og mini i dag, med fine ord på et kort i tillegg.

Hun har bursdag i juni, og jeg frykter jeg glemmer henne siden jeg skal føde den mnd :p Så tenker å kjøpe en gave til henne allerede nå.

Men jeg trenger tips!
Må ikke være noe som kan knuses, siden jeg skal sende i posten. Og helst ikke klær, da jeg garantert bommet på størrelse.. Så har dere fine damer noen tips til en fin venninnegave? :)

Hva med et ull/silke skjerf fra holzweiler eller becksøndergaard? Eller et enkelt armbånd? :)

Gavekort på middag med deg :) gode skjønnhetsprodukter som håndkrem/bodylotion eller en god maskara, pene sjal som kan brukes nå i sommer ☺️

Lager av og til gavekurver som jeg pakker inn i sølofan (vet ikke hvordan det skrives, men sånn blankt papir man har rundt blomster).
Da har jeg kanskje en krem, lepomade, blad og/eller bok, skjerf, kanskje noe godis, små pynteting, te, fine lys, smykker eller annet dilldall. Alt etter hvem jeg skal kjøpe til og hvor mye jeg skal bruke.
Pleier å falle i smak :)

Lager av og til gavekurver som jeg pakker inn i sølofan (vet ikke hvordan det skrives, men sånn blankt papir man har rundt blomster).
Da har jeg kanskje en krem, lepomade, blad og/eller bok, skjerf, kanskje noe godis, små pynteting, te, fine lys, smykker eller annet dilldall. Alt etter hvem jeg skal kjøpe til og hvor mye jeg skal bruke.
Pleier å falle i smak :)
Å, det er veldig koselig å både gi og få gavekurver, har gitt det noen ganger og det faller alltid i smak :)
Skrives forresten cellofan :p

Jeg synes de figurene fra Willow tree er veldig fine. :)

Back
Topp