Venninne-tur

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har lyst å reise bort med en venninne til våren, sånn mars/april/mai en gang. Tenker 3-5 dager. Tips til et fint sted vi kan dra?
Vet ikke helt hva vi vil, badestrand eller storby. Og ikke for langt, maks 4 timer med fly, gjerne mindre.

Barcelona eller Palma (på Mallorca). Drøye 4 timer å fly tror jeg. :) Eller Paris, sååå fin by!

Helt enig Barcelona er min absolutte favoritt by!

Palma er god nr 2 :) Bo i Illetas, der har de hoteller uten barn, haha..

Barcelona! Da får man gode måltider, shopping og severdigheter. Reiser man i april eller mai kan man ta seg en tur på stranda også :)

Barcelona eller Lisboa(litt lengre, men..) Ellers Tallinn, Riga, Praha, Krakow..

Var på jentetur i Krakow i fjor, anbefales virkelig. Billig mat, vin og spa. ;) Klær er ikke spesielt billig, så hvis shopping er hovedformålet ville jeg reist et annet sted.

Milano :) Deilig mat, gode shoppingmuligheter og duomoen i seg selv er verdt hele turen :)

Barcelona får du jo både strand og storby, så det vil jeg si er et godt valg. Bare pass opp for lommetyver. ;)
Drar dere til øst europa, - warzawa, riga, krakow, tallinn, budapest, så kan dere få masse billig shopping og spa. Utrolig mye for pengene.
Har også en soft spot for praha, da det er en utrolig fin og koselig by, og mye valuta for pengene der og.

London er jo god for shopping og festing. Paris er pent, men dyrt, og ikke særlig hyggelig (i min erfaring).

Drømmer om selv om tur til spahotell og Cannes i Frankrike for tida.. Men der skulle visst ikke være mer enn 15 grader i mars/april og høygravid på ferie orker jeg rett og slett ikke. :p

Back
Topp