Venninne med prematur - sende blomster?

Molsy

Forumet er livet
Har ei venninne som fødte en liten baby igår, hun var bare 25+6 eller noe. Alt er stabilt og den lille babyen har det bra. Men det jeg lurer på er om det er greit å sende gratulasjonsblomster (hun bor i bergen og jeg i trondheim). Har lyst å bestille blomster og ett kort fra en eller annen blomsterkjede, men bør jeg gjøre det? Hva hvis noe går galt i mellomtida eller noe (gud forby)? Hva synes dere jeg skal gjøre?

Synes godt du kan sende blomster jeg, eller sjokolade (eller noe sånt). Og et fint kort, tror det varmer å få vite at folk tenker og bryr seg.

Kan jo være koselig å få noe- da viser du at du bryr deg!!!
Snilt av deg å tenke på henne!

ORIGINAL: gro76

Synes godt du kan sende blomster jeg, eller sjokolade (eller noe sånt). Og et fint kort, tror det varmer å få vite at folk tenker og bryr seg.

Enig.. [:)] 

Oki - tusen takk for svar dere. Bare så redd for å gjøre ting feil, er ikke en situasjon jeg er vant med liksom, og hun er nok veldig sjør akkurat nå så. Men da bestiller jeg noe hyggelig til henne med en gang. [:)]

Det synes jeg helt klart du kan gjøre.[:)] Men husk at ikke alle barsel avdelinger har lov til å ha blomster. Der jeg lå var det ikke lov å få blomster.[:'(]

Back
Topp