venninna mi er ond!!!

hehe[:D] kan tenke meg han koser seg[:D]

har sagt ifra at jeg ikke vil ha noe som lager høye lyder.
å da får jeg som svar; ikke vi som bor der[&:]

stakkars deg hehe..enig i at det var ondt[8D]

Uff har fått endel sånn høylytte greier i hus vi også av morsomme kamerater.. Skal nok tas hevn her også en dag![:D]

Hehe, ja vi har lovet hevn til alle som kommer med slike leker, men tipper hun er storfavoritt hos gutten din da, han så ut som han kosa seg skikkelig[:D][:D] (det viktigste er jo at mottakeren blir fornøyd med gaven[8D][:D])

tips til deg : de har noen helt jævlig el-gitarer på lekebutikkene nå. de bråker så jææævlig bare du trykker på en knapp......-- et lite hevntips[8D]

Ahh så kjekt da[:D][:D][:D][8D]

et tips til hevn er blokkfløyte... det må jo bare være festlig når de blåser falskt og høyt i...

Men et slagverk er jo en tøff gave da[8D]

, jepp støtter deg i det [8D]

ORIGINAL: EmmaT

denne fikk småen av henne til bursdagen [&:]
den var populær ja *vondt i hode*

en dag skal hun få hevn, sann mine ord [:D]

Sånn har alle unkelungene mine fått også[8D] Ja til kreativ musikkutfoldelse i hjemmet. Er jeg en ond onkel eller???

ORIGINAL: Sanka

Så stor han er blitt EmmaT!

Og må innrømme jeg er LIVREDD Ronja en dag skal få trommesett, gitar, piano eller noe annet veldig, veldig bråkete! [:D]

Lykke til! [:D]

ja han er stor gutt nå, de jente og. tiden har gått fort.
off jeg hater sånne leker, smilte falskt da han pakka den opp. hehe.

Jeg hadde blitt glad om mine barn hadde fått trommer jeg [:D]
Her hjemme er det for tiden "dyr" med lyder, lekepiano (må skifte batterier) og trommeboks (en tromme med knapper på. hver knapp, hver sin trommelyd) [:D]

Sånn har alle unkelungene mine fått også[8D] Ja til kreativ musikkutfoldelse i hjemmet. Er jeg en ond onkel eller???

ja du er ond. hehe. sånne leker burde være ulovlige.

og kan du fjerne bildet i quoten [;)]

ORIGINAL: elinex

stakkars deg hehe..enig i at det var ondt[8D]

signerer [8D]

hehe, sikkert stor stas til prinsen[:)]

Nyyyyyyyyydelig sjarmør trommis du har

Back
Topp