Vennetråden :)

Jeg er også fra Trondheim! Møtes å trille tur en dag kanskje? :)
Har to gutter, en på 2,5 år og en på snart 11mnd!
Det kan vi godt:)
Hvor bor du?Jeg bor nært Tiller:)

Har vurdert å flytte til Røyken. Bare litt synd med trafikken inn til oslo når man er avhengig av firmabilen :/

Er ikkje så ille. Trafikken møter du først ved Asker - om du er uheldig. Er veldig deilig å bu her ute, mindre stress og ikkje så mykje trafikk :)

Trondheim,35 år,bor med kjærest/barnefar og vi venter en gutt med ks 30 aug/1 sept :) første for oss begge

Bor i Hamarområdet, er snart 25 og har ei datter på 8,5mnd :)

Bor i Vestfold, er 26.. :smiley-bounce015
Jenter født 2010 og 2013..
Alltid plass til venner og nye bekjentskap hos meg!

Jeg trenger sårt venner, altså ikke fordi jeg er sååå sær, men fordi det er vanskelig å skaffe seg i ny by;) haha..
Er 26år, har en datter på 5år og en sønn på 10mnd. Bor i Oslo og jobber på Vøyenenga, Bærum. Vi har bil, så har ingen problemer med å treffe folk som bor på andre siden av byen, asker,bærum, lillestrøm osv:) Har ønsket å utvide nettverket siden jeg fikk mitt første barn og da flyttet fra Bergen til Oslo. Er selv ifra Tromsø:) Håper det er noen dær ute som syns jeg høres ut som en bra kafedate/mailkompis/tlfvenn/pubkompis osv;)

Trenger sårt flere venner..
Bor i Arna i Bergen med samboer og datter på 3 måneder, og er 21 år. :)

Det kan vi godt:)
Hvor bor du?Jeg bor nært Tiller:)
Andre siden av byen her da , Persaunet/Strindheim :)
Håper vi kan få til å samle en liten gruppe fra Trondheim som kan gå tur sammen! Er sikkert noen fine steder på tiller? :)

Trenger sårt flere venner..
Bor i Arna i Bergen med samboer og datter på 3 måneder, og er 21 år. :)

Bergen her og. Sambo og forlovet. Gutt på 17mnd og bonussønn på 12år. Så venter vi en til i nov. :):D

Bor i på Brattholmen/Bergen med en sønn på 4 1/2 mnd =)

Der bor jeg og! Har en sønn på 5,5 og ei jente på 22 mnd :) Er gravid med nr. tre nå. Når har du termin?

Termin er no 20 mai, men blir enten satt i gang eller KS om ca to veker :) Du da?

Bergen (Åsane/Arna) og trenger sårt noen og være litt med. Har en gutt på 4 og snart en liten jente :) er 29 år.

Back
Topp