venner

Cathy1

Elsker forumet
nå er det slutt mellom meg og min kjære så føler jeg meg ensom...
så plutselig slår det meg ... de jeg regner som venner ( nesten alle iallefall ) er hans venner !!!  [8|]
huff så ensom jeg følte meg nå....     dette var ikke noe særlig...

jeg har venner .. ikke mange... men de er hele tiden opptatt !  og det er ikke lett å få venner nå heller liksom...   

Det er ved brudd du oppdager hvem dine ekte venner er....
Så er det bare å starte å bygge opp en vennekrets igjen å ikke snu seg tilbake over de som var felles venner....

Nei det er det aldri men tro meg... de vennene som forsvinner er ikke venner du vil ha heller...
Vær sterk å vis deg som en sterk flott person å du vil få masse mye venner...

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

Det er ved brudd du oppdager hvem dine ekte venner er....
Så er det bare å starte å bygge opp en vennekrets igjen å ikke snu seg tilbake over de som var felles venner....

ORIGINAL: CogJ

eg kan være en venn... hihi..

hvor i bergen bor du da?[:)] gammel?[:)]

landås.. =)  er 20 snart =) du da ? =)

Nei det er det aldri men tro meg... de vennene som forsvinner er ikke venner du vil ha heller...

huff.. ja men hvor skal jeg begynne ? åårh...

skulle ønske det var som da vi var små...    bare gå bort å si " hei vil du leke med meg ? "

ORIGINAL: Cathy1

huff.. ja men hvor skal jeg begynne ? åårh...

skulle ønske det var som da vi var små...    bare gå bort å si " hei vil du leke med meg ? "

bok kafeer åpne barnehager ja det er masse plasser egentlig...
Men de første skritta er ofte de tøffeste etterhvert så bedrer det seg jo....

[:D]
ORIGINAL: Cathy1

eg kan være en venn... hihi..

hvor i bergen bor du da?[:)] gammel?[:)]

landås.. =)  er 20 snart =) du da ? =)

loddefjord, 20 år[:D]

hehe... har sendt dg en pm eg [:D]

Det er i kriser man ser hvem som er de virkelige venner, det er en tung erfaring. Husk å ta godt vare på de vennene som fortsatt er der for deg, de er verdt å ta vare på.

Det er bare å stå på så finner du nok noen gode venner. Bedre med noen få gode enn mange overfladiske......

Lykke til videre, det blir bedre etter hvert....fattig trøst men...

Om man selv er flink holde på vennskap er også vennene der når man trenger de. Men man kan ikke vente att en blomst skal gro uten vann.

ORIGINAL: Miram

Det er i kriser man ser hvem som er de virkelige venner, det er en tung erfaring. Husk å ta godt vare på de vennene som fortsatt er der for deg, de er verdt å ta vare på.

Det er bare å stå på så finner du nok noen gode venner. Bedre med noen få gode enn mange overfladiske......

Lykke til videre, det blir bedre etter hvert....fattig trøst men...

ja det er sant...! ser jo det nå... har noen venner... men jeg jobber og de studerer .. så er ofte slik at jeg er opptatt på dagen og de på kveldene...  og i helgene så må kjæreste/samboere få litt oppmerksomhet... 
menmen... nå blir det jentekveld på tirsdag og jentevors på lørdag [:D][:D]
men ja... jeg må absolutt arbeide nå...   venner er viktig...

ORIGINAL: solsikke76=0)

Om man selv er flink holde på vennskap er også vennene der når man trenger de. Men man kan ikke vente att en blomst skal gro uten vann.

jada...  men det er de som aldri har tid.. jeg sender mld og ringer ofte... hører om de har det bra og om vi skal finne på noe... men de har alltid planer liksom...  ikke alltid da , men ofte.... så ja...   føler at jeg tvinger de til å være med mg nesten jo... huff...

Back
Topp