venner

turtemor

Andre møte med forumet
æ har alltid hatt en masse vænna rundt mæ, men no når æ e gravid med nummer to syns æ dæm førsvinn meir og meir.. e sikkert litt med mæ også, æ får jo ikkje vært med på fæsta og sånt i samme grad..men syns det e så synd å meste dæm helt.. e jo folk æ har vorre ilag med sia barneskoln.. mulig det e æ som overreagerer litt nå..hormonan flyg.. men på søndag hadde dæm grillfæst, og æ vart ikkje invitert.. det va jo på dagen og utn alkohol, og da kan æ jo være med.. e det å overreagere å spørre om koffør æ ikkje vart invitert?? syns æ har blitt holdt myr uttafor i det siste.. de flesta av døm andran har også onga, så bør jo ikkje være nokka problem egentlig..

jaja.. ellers e det 6 uka tel termin og da får æ vel nokka anna å tænke på..får vel se køm som e vænnan mine..

e ny her, så blei vel teit at første innlegg blei et sånt klageinnlegg men..

Hadde ikke så mye å si på klagen...
sånn er det bare som skjer innimellom...

MEN... Velkommen hit! [:)]

takk for det. har blitt mye nettet i det siste ja.. Har vorre mye å kika både på bim og her, men no blei æ no med her, og her virke det jo hyggelig..

ORIGINAL: turtemor

æ har alltid hatt en masse vænna rundt mæ, men no når æ e gravid med nummer to syns æ dæm førsvinn meir og meir.. e sikkert litt med mæ også, æ får jo ikkje vært med på fæsta og sånt i samme grad..men syns det e så synd å meste dæm helt.. e jo folk æ har vorre ilag med sia barneskoln.. mulig det e æ som overreagerer litt nå..hormonan flyg.. men på søndag hadde dæm grillfæst, og æ vart ikkje invitert.. det va jo på dagen og utn alkohol, og da kan æ jo være med.. e det å overreagere å spørre om koffør æ ikkje vart invitert?? syns æ har blitt holdt myr uttafor i det siste.. de flesta av døm andran har også onga, så bør jo ikkje være nokka problem egentlig..

jaja.. ellers e det 6 uka tel termin og da får æ vel nokka anna å tænke på..får vel se køm som e vænnan mine..

e ny her, så blei vel teit at første innlegg blei et sånt klageinnlegg men..

Likt her og.
Ein gang skulle veninna mi ha bursdagsfest for mannen med masse folk og eg blei ikkje invitert men
fekk spm om eg ville sitte barnevakt eg sa blankt NEI

spørte ho koffor eg ikkje blei invitert så sa ho att d va mannen sin bursdag og siden vi ikkje gjekk samen som par men eg til ho så matte dei kutte blææ

Lykke til å tenk på deg selv det er masse andre folk rundt deg som vil bli venna med deg og som kan fylle vennskapet opp, du skal se att du treffer noen nye kjekke på barselgruppa

Velkommen!!!

Back
Topp