venner

Tja... kan vel ikke si jeg har noen, siden mine gamle "venner" ikke gidder å bry seg lengre[:(]

ORIGINAL: Ciceline

Tja... kan vel ikke si jeg har noen, siden mine gamle "venner" ikke gidder å bry seg lengre[:(]

Samme her

ORIGINAL: Frumus.

Samme her

Har hatt det sånn med flere gode venner, men bestevenninnen min er her for meg mer enn noen gang!!

Hu er snill, sta, skjønn, flink til alt, go å snakke med, forståelses full[;)]
hvert venne i mange år, så har litt av en historie sammen og hu er faddet å "tante" til snuppa[:)]

ORIGINAL: stinemille

ORIGINAL: Frumus.

Samme her

Har hatt det sånn med flere gode venner, men bestevenninnen min er her for meg mer enn noen gang!!

Samme her, og setter utrolig pris på det[:)]

har noen få gode venniner som jeg setter veldig stor pris på å kan snakke med om alt...ei som står mitt hjerte nærmest,vi har ikke kjent hverandre så veldig mange år..men vi er utrolig like å det er ikke en ting i verden jeg ikke kan prate med henne om...hun er til stole på,veldig ærlig,blid og grei...å vi jobber sammen..
Har ikke så mange venner lengre egentlig,har vært i et belasta miljø i mange år..hadde hundrevis av bekjente da og var sjeldent aleine,men når jeg brøt ut av det måtte jeg samtidig bryte med alle jeg kjente,så må liksom bygge opp alt på nytt... kan være litt ensomt til tider ja[&o]

Artig, har selvironi, tøff, gal, ansvarsfull, dyktig og hissig....  Får fram det beste i meg! [:D]

ORIGINAL: ~Snuppelure~

Min beste venninne døde for noen år siden[&o][:(]

Men jeg har en veeeeldig god venninne til.

Hun er sta, snill, lytter, utrolig omtenksom og er flink til å overraske[:D]

Back
Topp