venner..

ja..enig i det du sier "hege og chris"...er også så godt me en go venn at en kan snakke om alt me den vennen...er så viktig at en kan stole 100 % på den vennen og at en kan ringe når tid det måtte vere om en trenge det...

ORIGINAL: ksild

ja..enig i det du sier "hege og chris"...er også så godt me en go venn at en kan snakke om alt me den vennen...er så viktig at en kan stole 100 % på den vennen og at en kan ringe når tid det måtte vere om en trenge det...

Næmen...... så kjekt at du beskriver meg så fint da[8D][8D][:D][:D]  hi hihihihihihihihihihih

steike meg d va gjerrig gjort av ho venninna di ja!!!! hadde blitt forbanna eg da!!!!
*isabell* - ja ikkje sant! :)
som dere sikkert skjønner så er mammaen til isabell og eg veldig gode venner! ;)

ORIGINAL: ksild

steike meg d va gjerrig gjort av ho venninna di ja!!!! hadde blitt forbanna eg da!!!!
*isabell* - ja ikkje sant! :)
som dere sikkert skjønner så er mammaen til isabell og eg veldig gode venner! ;)

Så gode venner at jeg skal bestille rosa pannebånd til oss som er helt like også skal det stå BEST FRIENDS på dei!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Men det er sant som du sier det med venner!! Vikitg syns jeg ha noen man stoler helt og holdent på og som man kan tømme seg til og være der for vist den andre trenger noen!!!!

OG tusull  steike for ei kjip venninne!!!!!!!!! Da hadde jeg faktisk sagt noe til henne litt frekt og sarkastisk slik at hun følte seg litt dum som gjorde det`!!!!!

Back
Topp