Venner

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Synes vi bør snakke litt om våre venner:)
Har du mange / få nære venner du kan stole på og å fortelle alt til? Treffes ofte? Sjeldent?
Har de også barn? Hvordan er det med dem som ikke har? Hva blir deres reaksjon, eks sjalusi?

Jeg har fore veldig gode venner her jeg bor, som jeg prøver å treffe så ofte som mulig. Til de forteller jeg så og si det aller meste til. Ellers har jeg noen gode barndomsvenner jeg har god kontakt med, men blir litt anderledes siden vi treffes så sjeldent- kanskje bare en til to ganger i året, men da er det som om vi ser hverandre hver dag :)

3 bestevenninner og 3 til som er gode venner men litt mindrr kontakt. alle uten om 1 har barn. daglig kontakt med de 3 beste og treffes veldig av og på pga litt avstand og familieliv. mindre nå som jeg er gravid.
hun som ikke har barn er ikke sjalu på at jeg har det da hub har andre prioriteringer nå :)
stoler 5 av de 110 prosent

Jeg har to venninner. Den ene bor i Oslo og den andre bor i Alta. Begge de to kan jeg snakke om hva som helst med, for de er veldig åpne selv. Begge to har barn. :-)

Last edited:
Jeg har ganske mange venner, men jeg er tilflytter og de fleste vennene mine er spredd over hele landet. Derfor er vi mye sammen i jul, påske om sommertider :D ellers har jeg 3-4 nære venner her jeg bor nå, som jeg prøver å se en gang i uken i hvertfall :) før var det mye mer!

jeg har 2 bestiser venner. og flere ellers de to beste prøver vi å møtes en gang i uka vis det er mulig vi har alle barn på samme alder. men prøvr også å møtes uten barn. vi snakker om alt :)<3

De vennene eg har bor et stykke unna og har selv travle dager med barn og jobb. Her vi bor har eg noen venner som eg kjenner gjennom jobb, men har ikkje så mye kontakt at eg kan kalle dem nære venner. Er jo litt sårt å ikkje ha venninner å snakke med om alt, men har en fantastisk mann som eg kan snakke med alt om og verdens herligste unger:Heartred
Har også søsterene mine som eg treffer ofte og vi er veldig nære:)

Jeg synes det er kjipt å ha venner som ikke har barn eller er i et seriøst forhold. Blir ikke så mye til felles da. Vi er ca 5 ganske nære venninner, men bor ikke i nærheten. Treffes når jeg er for eks på besøk dit de er, eller at de kommer til meg. Blir enten kino, café, resto eller utested. Det siste er jeg sjeldent med på. Synes ikke lenger jeg orker å være på sånne steder, ihvertfall ikke uten mannen min så det blir egentlig bare kjedelig.
Jeg føler derfor heg ikke har noen. Mannen er min eneste bestevenn!

Har 3 bestevenninner å 2 andre som også er gode venner :) alle har barn å vi prøver å treffes så ofte som vi kan både med og uten barn :) men vi snakker nesten daglig med hverandre :)

Mange venner/bekjennte, men få nære venner.

Har mange venner, der de fleste har barn. Vi finner på ting en gang i blantbåde med og uten barn, men det var den tiden da....
Så har jeg en venninne som jeg vil si er min beste venninne. Vi ser ikke hverandre så ofte, men er der alltid for hverandre, og har noe solid og fint, helt fra barndommen :)

Har mange venner/ bekjente, og 3 nære venner, 2 av de har barn, men for tiden har jeg ikke tid til å dra på besøk til noen.

Har en tvillingsøster som er min aller nærmeste og 4 andre søstre som står meg nær :) ellers har jeg noen nære venninner og flere andre venninner jeg ser sjeldnere. Fint å ha mange rundt seg! Men ville aldri vært foruten mine nærmeste venner! Nå som flere begynner å få barn også, så merker jeg stor forskjell på hvem jeg har mer til felles med, på godt og vondt kanskje :p

Har 3 gode nære venninner i hjembyen min, prøver å avtale helger å treffes alle sammen med og uten barn. Men er hun ene jeg har mest kontakt med:) ellers har jeg to nære venninner her jeg bor nå, mange gode naboer som vi er mye sammen med, da de har barn på alder med våres.
Jeg og mannen har også vennepar som vi treffer i ny og ne ( kamerater av mannen med koner;)

Back
Topp