Venner?

x1x~lykkelig med barn~

Andre møte med forumet
Familien krymper inn, og venner forsvinner.
Er det flere enn meg som savner flere gode venner?

Bor i Østfold, men de fleste vennene våre bor andre steder. Merker at vi er de eneste med barn i kretsen også.
Savner noen å dele "familie opplevelsen" med, ikke bare prate om fest og fyll.

Vi har ikke store familien vi heller og ikke mye kontakt med de vi har heller..venner? Hva er det[8|]

Har noen få, gode riktig nok men..[:)] Det er kjedelig ja..[&o]

Akkurat sånn det er her også! Og setter virkelig pris på de vennene .. Men har vel to venninner som synes det er veldig koselig med barn, og synes det er koselig om man tar de med osv. Men thats's it .. Og det er ganske kjipt ja!

Har egentlig ingen venner jeg, hvertfall ikke som jeg omgåes, men det er jo uansett ikke så lett med tanke på at jeg er alene med 4 små.
Fikk ikke en eneste nyttårsmelding i går, så det sier jo sitt [;)]

åja det kan du godt si at vi savner....."mistet" min bestevenninne i våres/sommers og det var den siste i rekken så nå har ikke jeg og sambo flere venner.....kun bekjente så man kan godt si vi savner det....bor pt i danmark men håper på å flytte til halden i månedskite juli/august 2011 så det er alltid kjekt å bli kjent med nye.....

kjenner det akkurat likedan. Har nettopp flyttet fra hjemplassen min, og selv om det er bare 1 times kjøretur blir det for langt på vanlige dager. Så venner og familie blir det jeg ser lite av[&:] Her er det bekjente, men ingen jeg dirkete kan kalle mine venner, og det er synd.

Har ikke så mange venner jeg heller[:o] og jeg kjenner jeg blir deprimert av det[&o]

ORIGINAL: sjefsberta123456

åja det kan du godt si at vi savner....."mistet" min bestevenninne i våres/sommers og det var den siste i rekken så nå har ikke jeg og sambo flere venner.....kun bekjente så man kan godt si vi savner det....bor pt i danmark men håper på å flytte til halden i månedskite juli/august 2011 så det er alltid kjekt å bli kjent med nye.....

Halden er ikke langt! [;)]
Koselig med nye venner!

Ja, familien blir mindre og vennene forsvinner [&o]
Er også fra østfold, send meg gjerne en PM [;)]

ORIGINAL: hegemw

bor også i østfold, hvor bor du hen da?

Bor vist i samme by vi [:D]

ORIGINAL: Qualitas

Har ikke så mange venner jeg heller[:o] og jeg kjenner jeg blir deprimert av det[&o]

Sign[&o]

det er bare å sende pm...
alltid koselig med nye venner [:)]

Må bare få si takk for alle svarene!
Det er godt å vite at det er flere som er i samme situasjon. Samtidig som det er litt leit også, at vi er noen som savner venner og familie.

Har også sendt PM. [:)]

Selvom jeg ikke har barn, så skriver jeg i denne tråden.. Jeg er nesten den eneste av mine venner som ikke fester hver helg og drikker seg drita.. Føler meg viggo venneløs til tider.. Kunne trengt en skikkelig god venn å snakke med..
Koselig med mange fra Østfold her inne da[:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Akkurat sånn det er her også! Og setter virkelig pris på de vennene .. Men har vel to venninner som synes det er veldig koselig med barn, og synes det er koselig om man tar de med osv. Men thats's it .. Og det er ganske kjipt ja!

Så godt at du har to gode venninner! Ta vare på de! [:)]
Her blir vi nærmest en siste løsning, om de ikke har andre festlige ting å gjøre. Ingen av vennene har barn, og er fremdeles mer opptatt av å feste osv. enn å ta en tur med oss i lekeparken.

Ekte venner er sjelden vare. Man er heldig når man finner de! [;)]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Qualitas

Samme her. Har to gode veninner (barndomsveninner), men vi treffes skjelden. (Hun ene bor på andre siden av landet også).
Samboern har i alle år hatt så mange kompiser så vi har alltid hatt noen å være sammen med. Men etterhvert som vi har blitt eldre har også han mistet en etter en.

Savner spesielt vennepar med barn å finne på ting med. F.eks på nyttårsaften.

Har foresten knøttliten familie (ingen søsken) og det gjør jo ikke saken bedre. [X(]

Samme her. Samboerns venner vi henger med. Jeg er innflytter, og det er ikke lett å få VENNER, selv om jeg har flere gode bekjente. Savner veldig vennene mine fra skoletida[&o]

Back
Topp