Venner*litt lang*..

Mamma*2010

Forelsket i forumet
.

.

Uff, synes nesten litt synd på henne..tydelig at graviditet er noe hun er veeeldig opptatt av for tiden, sikkert fordi hun skulle ønske hun var i din situasjon.. ikke lett. Tror bare du må prøve å styre henne litt bort fra deg. Du velger jo selv hvor mye og hva du vil svare henne, være litt kort mot henne rett og slett og se om hun gir seg litt om du ikke ønsker denne oppmerksomheten fra henne..
Håper det ordner seg [:)]

veldig ekstremt ja...off..eg hadde en sånn som egentlig ikke va en vennine en gang, hun e i lag med en kompis til mannen min, hadde hilst 2 ganger på hun, også la hun meg til på facebook og skrev mld hver eneste dag...blei litt oppgitt, fordi eg syns det blir for mye..
Men eg sluttet rett å slett å svare på alt hun sporte om..enkelt og greit..hvist du ikke vil at folk skal vite alt, så trenger du ikke si alt..

Men eg mener veldig at folk kan si meningen sin til vennene sine, og om det blir for mye for deg, prøv å si det til hun, at vet du hva..det faktisk veldig snilt at du bryr deg sånn, men det blir rett og slett litt mye til tider..Vist hun skulle no bli fornærmet av det, så vet du jo med en gang hvor du har hun...
eller la vær å svar hun...

Håper du finner ut av det[:)] 

Huff, skjønner deg veldig godt. Har det også sånn [&:] Bare at her har det nødvendigvis ikke blitt mer etter jeg ble gravid, det har bare vært sånn hele tiden siden vi sluttet på vgs og flyttet til forskjellige steder. Ringer hele tiden, skal prate leenge om alt og ingenting, sender melding for å fortelle meg hva hun har spist til middag, skal møtes med engang hun er hjemme. Her en dag sa hun faktisk at hun gledde seg sååå mye til jeg skulle ringe henne rett etter at babyen hadde kommet ut så hun fikk høre han gråte for første gang [8|]  Ehm, jeg sa bare at jeg sikkert hadde andre ting å tenke på da. Og hun gleder seg så masse til at vi skal sitte på skype med babyen så hun får prate og se han. Huff, det er så mye at jeg rett og slett ikke har særlig lyst til hverken å snakke eller møte henne. Det blir altfor mye rett og slett. Men det er jo helt umulig og vite hva man skal gjøre [&:]

.

MM88: uff.. skjønner hvordan du har det! Synd at det blir sånn :/ Man har jo andre som også lurer på hvordan det går... å føler alt jeg bruker all energi på å svare henne...

Uff, ja da er det vel bare en ting å gjøre, si det til henne... at hun må bremse litt... kan jo risikere hun blir veldig lei seg eller sur, men da får det jo bare være i så fall.. Lykke til uansett.

.

vet ikke om det blir verre vankelig å si..men at hun klarer allerede å si at du skal være gudmor til hennes unger, e nok bare pga at hun vil bli det til din, siden du går gravid no..ikke hun...

Eneste eg kan si til deg e, prøv å snakk med hun om det..at det blir for mye..
Før det kan bli verre i det hele tatt..

håper hun er en vennine, og fortsår hva du sier, vist ikke så er det hennes tap[:)]

ja, får skrive til henne i løpet av dagen.. må bare finne ut hva jeg skal skrive:)

TUSEN TAKK FOR SVAR JENTER!

Back
Topp