Venner i svangerskapet

Trist å lese at du har det slik. :Heartred Jeg hadde selv mye fest venner når jeg ble gravid med kommende storebror og de forsvant relativt fort. Jeg er ikke vokst opp her jeg bor så kan vel ikke skryte av at det var lange gode relasjoner. Men når babyen kom og jeg gikk på barseltreff og andre baby aktiviter ble jeg kjent med en helt ny omgangskrets og har tatt med meg flere av de relasjonene videre og bygd nye fine vennskap. Håper det ordner seg for deg:Heartred
 
Jeg tenker litt i samme duren. Har heldigvis ca 3 stk som står meg veldig nær og som aldri har holdt på sånn. Kan være det er bedre med 3 nære i stede for mange som truer meg.
Det er godt du har de tre! Ekte venner er gull verdt, de burde du ta godt vare på:love2
 
Vi driver fortsatt å snakker og hu har faktisk gått så langt å sagt at samboeren hennes også aldri skal få barn med henne. Han har akseptert dette. Tror vennskapet(ene) med henne i front vil fases sakte men sikkert ut.. vi har jo så forskjellige liv. Har allerede kjent masse på tomheten og ensomheten etter at jeg fikk samboer, men føler meg lykkeligere ved å dele livet med en jeg elsker og ønsker bli gammel med

Ja familie vil til syvende og sist være det som et viktig og som vil vare :) du gjer lurt i å prioritere samboer og barn, og i ein periode i livet så vil venner komme veldig på andreplass eller kanskje ikkje få så veldig plass i det heile, er då det er viktig med forståelse slik at når det roer seg kan ein plukke opp tråden ❤
Fokuser på din kjæreste nå, og barna, nyt det å være mamma og redebygger, så vil mykje falle på plass av seg sjølv:)
 
Jeg kjenner at jeg blir veldig lei meg. Har snakket med hu ene «sjefen» i gjengen og fikk til svar at jeg bestandig er «busy» som hu kalte det så fint. Men jeg har 3 barn. 3!!!!! Hvordan i alle dager skal jeg kunne være med på fest hver helg? Jeg har en samboer med 2 jobber (200%) og jeg selv jobber 100%. Vi følger opp barna hver eneste ettermiddag og helg. Alle skal på treninger og konkurranser, eller være med venner. Vi gjør vårt aller beste til det beste for oss og andre. Jeg fester ca 6 ganger i året, men det er ikke bra nok fordi de fester HVER helg. Det hjelper ikke at jeg deltok på bursdag forrige mnd, fordi jeg ikke fikk vært med på hyttetur (fylletur) denne mnd. Blir fryktelig lei meg.

....og konklusjonen etter denne helga er at hu ALDRI skal ha barn og bli som meg...
Høres ut som om du har et rikt liv i forhold til disse såkalte vennene dine:Heartred
 
Høres ut som om du har et rikt liv i forhold til disse såkalte vennene dine:Heartred
Spørs hvordan man ser det. Jeg syns jo det er bedre med barn i livet enn å gjøre hva jeg vil til enhver tid. Men skriver fortsatt med henne, og hun sier det er bedre med fosterbarn enn egne barn. Fosterbarn krever enda mer trygghet, nærhet og anerkjennelse enn et biologisk barn!!! Diskusjonen begynner å bli så ukonstruktiv...
 
Ja familie vil til syvende og sist være det som et viktig og som vil vare :) du gjer lurt i å prioritere samboer og barn, og i ein periode i livet så vil venner komme veldig på andreplass eller kanskje ikkje få så veldig plass i det heile, er då det er viktig med forståelse slik at når det roer seg kan ein plukke opp tråden ❤
Fokuser på din kjæreste nå, og barna, nyt det å være mamma og redebygger, så vil mykje falle på plass av seg sjølv:)
Tusen takk for gode ord! <3 Jeg må nok bare akseptere at jeg har det bedre uten den gjengen...
 
Trist å lese at du har det slik. :Heartred Jeg hadde selv mye fest venner når jeg ble gravid med kommende storebror og de forsvant relativt fort. Jeg er ikke vokst opp her jeg bor så kan vel ikke skryte av at det var lange gode relasjoner. Men når babyen kom og jeg gikk på barseltreff og andre baby aktiviter ble jeg kjent med en helt ny omgangskrets og har tatt med meg flere av de relasjonene videre og bygd nye fine vennskap. Håper det ordner seg for deg:Heartred
Det var godt å høre!! Håper jeg også vil treffe noen fine fruer på barseltreff som kanskje kan bygges videre på. Føler meg ganske ensom her
 
Spørs hvordan man ser det. Jeg syns jo det er bedre med barn i livet enn å gjøre hva jeg vil til enhver tid. Men skriver fortsatt med henne, og hun sier det er bedre med fosterbarn enn egne barn. Fosterbarn krever enda mer trygghet, nærhet og anerkjennelse enn et biologisk barn!!! Diskusjonen begynner å bli så ukonstruktiv...
Hadde avsluttet diskusjonen. Fører ingenting godt med seg.
 
De beste vennene jeg har er de jeg fikk i permisjonstiden for 2år siden ❤️ på samme tid "mistet" jeg bestevenninna mi fra ungdomsskolen. Det var utrolig sårt, men samtidig godt. Det vennskapet var umulig å opprettholde da vi var på så forskjellige plasser i livet.
I dag har jeg faktisk bare venner som har egne barn, og det er helt fantastisk!
Jeg forstår deg sååå godt, men tenk på deg og dine ❤️ og bruk permisjonstiden til å finne nye venner!
 
De beste vennene jeg har er de jeg fikk i permisjonstiden for 2år siden ❤️ på samme tid "mistet" jeg bestevenninna mi fra ungdomsskolen. Det var utrolig sårt, men samtidig godt. Det vennskapet var umulig å opprettholde da vi var på så forskjellige plasser i livet.
I dag har jeg faktisk bare venner som har egne barn, og det er helt fantastisk!
Jeg forstår deg sååå godt, men tenk på deg og dine ❤️ og bruk permisjonstiden til å finne nye venner!
Da har du vært igjennom dette. Håper jeg treffer noen i permisjonstiden. Vil føles lettere det meste da.
 
Back
Topp