Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Shushame85
Straumsgrend her :)
Kom flyttende som gravid i sommer og har ikke fått noen bekjentskap siden jeg ca har vært sykemeldt siden jeg kom! *snufs* Føler meg rimelig ensom til tider! [:)]
Er 25 år, har samboer, og en sønn på snart 2 år, og venter lillebror når som helst nå [:D]
Åsane er der Ikea ligger, right? *prøver å lære seg geografi*[:D]
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*
ORIGINAL: Shushame85
Straumsgrend her :)
Kom flyttende som gravid i sommer og har ikke fått noen bekjentskap siden jeg ca har vært sykemeldt siden jeg kom! *snufs* Føler meg rimelig ensom til tider! [:)]
Er 25 år, har samboer, og en sønn på snart 2 år, og venter lillebror når som helst nå [:D]
Åsane er der Ikea ligger, right? *prøver å lære seg geografi*[:D]
[8D] ja
ORIGINAL: *Charley*
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Bor også i Bergen, men skiller meg litt ut jeg da, for jeg bor i Bergen vest. [8D]
Jeg er 30 år, og har ei jente på 3. [:)] Er gjerne med både på tur og på leketreff! [;)][:)]
Jeg er og i bergen vest [:)] Godvik området
ORIGINAL: Delia
Så da blir det norrisene (de fra Åsane m.m.) mot vestkant jentene???[8D][;)]hehe... sikkert lettere å samles når man er nærmere geografisk ja, så får vi heller se om det lar seg gå an å ta en større samling en gang!!![:D]
Ja jeg er fra vest[;)][:D] Så flere fra den siden???
ORIGINAL: *Charley*
Bor også i Bergen, men skiller meg litt ut jeg da, for jeg bor i Bergen vest. [8D]
Jeg er 30 år, og har ei jente på 3. [:)] Er gjerne med både på tur og på leketreff! [;)][:)]
Jeg er og i bergen vest [:)] Godvik området
Ikke så veldig langt fra meg da. Retning vestkanten her. [8D]