Venner i Bergen!

Hei og hopp!!![:D][:D] Alltid koselig med nye fjes å bli kjent med!![:D][:D]

31 år med en gutt på 4 år her[:)][:)][:)]

å kor i åsane bor du da?
eg bor i åsane og venter min første, men kjenner ingen her[:(]

ORIGINAL: Lillezilje

Har ingening i denne tråden å gjøre men jeg måtte bare kommentere,ahhahahaahaha herregud for en adorable smily[:D][:D][:D]

Åsane her og[:D] 21 år gammel, med to små på 2,5 år ,og 5 mnd'er[:D]

Bor også i Bergen, men skiller meg litt ut jeg da, for jeg bor i Bergen vest. [8D]

Jeg er 30 år, og har ei jente på 3. [:)] Er gjerne med både på tur og på leketreff! [;)][:)]

Fana/landås her. 23 år og har en liten jente på 6 månder hadde vært kjekt å bli kjent med nye folk...[:)]

Straumsgrend her :)

Kom flyttende som gravid i sommer og har ikke fått noen bekjentskap siden jeg ca har vært sykemeldt siden jeg kom! *snufs* Føler meg rimelig ensom til tider! [:)]

Er 25 år, har samboer, og en sønn på snart 2 år, og venter lillebror når som helst nå [:D]

Åsane er der Ikea ligger, right? *prøver å lære seg geografi*[:D]

ORIGINAL: Shushame85

Kom flyttende som gravid i sommer og har ikke fått noen bekjentskap siden jeg ca har vært sykemeldt siden jeg kom! *snufs* Føler meg rimelig ensom til tider! [:)]

Er 25 år, har samboer, og en sønn på snart 2 år, og venter lillebror når som helst nå [:D]

[8D] ja

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Shushame85

[8D] ja

Kor flenk eg e [:D] *klappe seg selv på skuldra* hehe... Tok litt tid før ting begynte å sette seg fast i hukommelsen [:-]

Så gøy :) Vi er jo mange fra Bergen! Eg tar kontakt med alle fra Åsane på PM :) Siden eg ikke er helt inni den geografiske delen selv :P Men om dere som bor utenfor Åsane er interessert så er det bare å sende en PM :)
Vi er i allefall en god gjeng fra Åsane :)

Bor i Åsane jeg også.. [:)] og er gjerne med på noe gøy!! [:D][:D] Jeg har ikke barn enda da.. Men vi prøver [;)][;)] Bare send PM [;)]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Bor også i Bergen, men skiller meg litt ut jeg da, for jeg bor i Bergen vest. [8D]

Jeg er 30 år, og har ei jente på 3. [:)] Er gjerne med både på tur og på leketreff! [;)][:)]

Jeg er og i bergen vest [:)] Godvik området

Så da blir det norrisene (de fra Åsane m.m.) mot vestkant jentene???[8D][;)]hehe... sikkert lettere å samles når man er nærmere geografisk ja, så får vi heller se om det lar seg gå an å ta en større samling en gang!!![:D]

Ja jeg er fra vest[;)][:D] Så flere fra den siden???

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: *Charley*

Jeg føler meg ofte venneløs........[8|]

Då e vi to[:-]

Skal vi ta oss en venneløs kaffe en dag? [:)]

Ikke så veldig langt fra meg da. Retning vestkanten her. [8D]

ORIGINAL: Delia

Så da blir det norrisene (de fra Åsane m.m.) mot vestkant jentene???[8D][;)]hehe... sikkert lettere å samles når man er nærmere geografisk ja, så får vi heller se om det lar seg gå an å ta en større samling en gang!!![:D]

Ja jeg er fra vest[;)][:D] Så flere fra den siden???

Jepp, vest her også. [:)]

Jeg føler meg ofte venneløs........[8|]

Då e vi to[:-]

Skal vi ta oss en venneløs kaffe en dag? [:)]

Ja kan vi[:D] Høres veldig koselig ut[:)]

Jaaa[:D]

Ikke så veldig langt fra meg da. Retning vestkanten her. [8D]

Da har vi jo Godvik, vestkanten og Askøy hvertfall!!! Heng dere på!!![;)][:D][:D]

Back
Topp