Faktisk hadde det vært meg så hadde jeg vurdert å legge henne til. For jeg tenker som så at når jeg har behov for barnevakt kan det være utrolig kjedelig å sitte en hel kveld alene, når ungen alikevel sover det meste av tiden. Da kan det være greit at du kjenner denne veninnen litt, og om du stoler på henne så kan du si til barnevakten at hun kan få lov til å ha med veninnen når hun sitte barnevakt, og at du har kjøpt inn litt popcorn og brus, og så kan de skravle og se på tv og kose seg.
På den måten så sørger du for at kvelden blir bedre for hun som passer dine unger.
Det er i hvert fall min tanke.
Og det andre.. Er det bare jeg som går inn på innstillingene og sørger for å justere hvem som får se hva på profilen min?
Jeg lager vennegrupper som kan se enkelte ting, og limited profil får se veldig lite. Kan jo legge hun til i limited profilen din f.eks.
Ser jo at noen av vennene mine har lagt meg til også som limited eller gitt meg redusert tilgang, bryr meg ikke, for jeg skjønner at folk vil verne om privatlivet sitt, siden jeg selv vil det.
God jul til alle sammen!