Vendingsforsøk

Ow nei [emoji853] Vi hadde flere sånne samtaler da storebror lå i seteleie og jeg opplevde det hele som overveldende (var første da). Men de var veldig flinke og vi fikk god oppfølging. De sa også at uansett hva det blir (setefødsel eller ks) så går dette bra [emoji5] De er så dyktige nå.
Jeg håper at de får til å snu henne! Masse lykke til! [emoji254]

Ja det virker som de følger tett opp. Nettopp ferdig med ctg nå, så nååå venter vi på legen. Ikke har jeg fått spist heller så kjenner sulten nå [emoji23] Spent hva lege sier og om det i det hele tatt bior gjort forsøk på å snu henne :p
 
Lykke til i alle fall :) Spennende å høre hva det blir til
 
[emoji322][emoji322][emoji322]
Vendingen gikk kjempe bra! Nå er vi i hodeleie igjen Å håper hun forblir det nå! [emoji1][emoji1319]

Selve vendingen var ubehagelig, men om hun skulle finne på å sette seg i seteleie på nytt så gjør jeg det gjerne om igjen :) verste var å gå uten mat og min egen nervøsitet i forhold til smerte forventningen osv. Så nær medisinen for at livmora ble satt ble jeg fryktelig svimmel og kvalm og måtte ta timeout før det starta [emoji23] men kom jeg kjapt og alt gikk kjempe bra [emoji7]
 
[emoji322][emoji322][emoji322]
Vendingen gikk kjempe bra! Nå er vi i hodeleie igjen Å håper hun forblir det nå! [emoji1][emoji1319]

Selve vendingen var ubehagelig, men om hun skulle finne på å sette seg i seteleie på nytt så gjør jeg det gjerne om igjen :) verste var å gå uten mat og min egen nervøsitet i forhold til smerte forventningen osv. Så nær medisinen for at livmora ble satt ble jeg fryktelig svimmel og kvalm og måtte ta timeout før det starta [emoji23] men kom jeg kjapt og alt gikk kjempe bra [emoji7]

Hurraa [emoji322] Det var gode nyheter! [emoji5]
 
[emoji322][emoji322][emoji322]
Vendingen gikk kjempe bra! Nå er vi i hodeleie igjen Å håper hun forblir det nå! [emoji1][emoji1319]

Selve vendingen var ubehagelig, men om hun skulle finne på å sette seg i seteleie på nytt så gjør jeg det gjerne om igjen :) verste var å gå uten mat og min egen nervøsitet i forhold til smerte forventningen osv. Så nær medisinen for at livmora ble satt ble jeg fryktelig svimmel og kvalm og måtte ta timeout før det starta [emoji23] men kom jeg kjapt og alt gikk kjempe bra [emoji7]

Så bra! :D Fantastiske nyheter :) Da må du ha lykke til med fortsettelsen! :)
 
Jeg har vært gjennom både mislykka vendigsforsøk og en fantastisk setefødsel;) Det går nok veldig bra uansett hvilken vei hun kommer ut - masse lykke til:)

Om de ikke fikk vent henne Å mente de jeg burde gå for setefødsel. Jeg fikk velge selv men de anbefalte sete grunnet mine mål Og at jeg har født tidligere :) Har du født i hodeleie også? Kanskje du kan komme med synspunkter fra begge om du har det?[emoji1]
 
Om de ikke fikk vent henne Å mente de jeg burde gå for setefødsel. Jeg fikk velge selv men de anbefalte sete grunnet mine mål Og at jeg har født tidligere :) Har du født i hodeleie også? Kanskje du kan komme med synspunkter fra begge om du har det?[emoji1]
Har født begge deler ja, og setefødselen var totalt sett en bedre opplevelse. Men det var nok fordi den med hodeleie ble styrtfødsel:p
Anbefaler vertfall setefødsel om du er klarert for det.
 
Sniker fra april 2018, jeg har født en i hodeleie og ei i seteleie. Ingen problem å føde i sete[emoji846] gikk veldig bra! Så om hun skulle snu seg igjen, så skal ikke du være redd for å føde i sete uansett[emoji846]jeg gjør det lett igjen!
 
Har født begge deler ja, og setefødselen var totalt sett en bedre opplevelse. Men det var nok fordi den med hodeleie ble styrtfødsel:p
Anbefaler vertfall setefødsel om du er klarert for det.

Okei^^ har en hodefødsel fra før som ikke var en så opplevelse [emoji85] men tror jeg ender med sete om skulle finne på å snu seg på nytt [emoji28]
 
Back
Topp