Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som har gjort dette eller skal eller har erfaringer å dele? Tuppa ligger i seteleie så har fått time til dette i romjula, da er jeg 37 uker på vei..
Jeg var gjennom et vendingsforsøk lille julaften. Det funka ikke, og var ganske så smertefullt. Føltes ikke skremmende i det hele tatt, men tårene spratt og bannordene hagla da det stod på som verstJeg hadde nok prøvd det igjen likevel, hvis det hadde blitt aktuelt. Nå driver jeg og veier for og imot setefødsel og ks, får bestemme selv heldigvis.
Jeg var gjennom et vendingsforsøk lille julaften. Det funka ikke, og var ganske så smertefullt. Føltes ikke skremmende i det hele tatt, men tårene spratt og bannordene hagla da det stod på som verstJeg hadde nok prøvd det igjen likevel, hvis det hadde blitt aktuelt. Nå driver jeg og veier for og imot setefødsel og ks, får bestemme selv heldigvis.
Fikk du planlagt keisersnitt i forkant av termin da? Jeg endte med hastekeisersnitt sist gang, men vil helst føde vanlig denne gangen... Har ikke lyst på de 6 ukene hvor jeg ikke kan løfte noe særlig med en 2 åring i hus, synes det var det verste med keisersnittet sist gang og da hadde jeg ingen andre små hjemme...Sniker ifra desember. Opplevde det samme som deg ang vendingsforsøk ikke funket. Og stå i valget mellom ks og setefødsel. Var de vanskeligste dagene/ukene av hele svangerskapet. Så vett valget er vanskelig. Mange opplever setefødsel går helt fint. Selv ba jeg om ks, så hvis du lurer på noe ang ks og valget rundt dette må du bare spørre. Men husk du må leve med valget for det er bare dittville bare si at flere har vært i samme bås og h is du synes det er tøft så er det naturlig
klem
Var faren med på vendingsforsøket eller går det greit å reise inn alene?
Har en på 2 som han helst skulle blitt hjemme med...
Hvor lang tid får du på å bestemme deg vedrørende setefødsel/keisersnitt? Første mann ble tatt med hastekeisersnitt da han kilte seg høyt i bekkenet, han var stjernekikker, så har mine tvil på at jeg klarer gjennomføre en setefødsel...
Fikk du planlagt keisersnitt i forkant av termin da? Jeg endte med hastekeisersnitt sist gang, men vil helst føde vanlig denne gangen... Har ikke lyst på de 6 ukene hvor jeg ikke kan løfte noe særlig med en 2 åring i hus, synes det var det verste med keisersnittet sist gang og da hadde jeg ingen andre små hjemme...