Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper de klarer å snu, viss ikkje har eg bestemt meg for KS. Førstegangs og har ikkje lyst å utsette meg for å ta skrekken med setefødsel.Jeg var på vending, det var veldig vondt men fort gjort tok kanskje 5 minutt. Babyen hadde veldig god plass og var lett og vende. De gir seg om det ikke går. Det var to fødselsleger og en jordmor til stede, så følte meg trygg babyen har ligget rett vei siden og har festet seg.
Krysser fingrene for deg jeg gikk til jordmor som vanlig, men tror nok jeg ville kjent om han snudde seg igjen da bevegelsene er helt annerledesHåper de klarer å snu, viss ikkje har eg bestemt meg for KS. Førstegangs og har ikkje lyst å utsette meg for å ta skrekken med setefødsel.
Skal møte fastende til vendingen og har nesten tre timer i bil til sjukehuset, berre det skal bli ein utfordring.
Måtte du jevnlig til kontroll etter vendingen?
Lykke til!Vendingen var ikkje vellykka. Langt ifra så ubehagelig og vondt som eg frykta. Så her blir d KS.