Vending.. igjen..

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Var på ul idag for å konstatere seteleie( og det var det), så da må vi til tr.heim på torsdag for å prøve å snu. Han ligg veldig på skrå, så jm mente det kom til å gå greit. Men hun sa også at ved noen tilfeller når snuing går bra, så tar de vannet etterpå for å få alt igang. Jm som tok ul målte baby til å være 18% over, nesten 3600 nå, er 37+2, så da hadde det vært såå fint om dem bare kunne satt det igang når vi er der :) men vil ikke håpe for mye, blir bare skuffa, men hadde vært kos å fått med lille hemat da :)

Blir spennende og se hva de gjør på torsdag.....
Gleder meg til oppdatering:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Håper alt går bra på torsdag da! Spennende å høre om du blir satt i gang, lykke til iallfall! :)

Lykke til uansett! :D

-- tasting fra mobil --

Åh, så spennende, håper alt går bra på torsdag og at du forhåpentligvis får baby med deg hjem :) Lykke til :)

Oj spennende:) lykke til:) håper du får lillegull med deg heim då:)) hold oss oppdatert då :D

Takk for lykkeønskninger :) Kjenner jeg gruer meg litt til selve vendinga, men får håpe det går fint. Blir nok lite søvn i natt, hehe..

Masse lykke til! Vendingen har gått fint for flere jeg kjenner, så det går nok strålende for deg og ;)

Hvordan går de egentlig fram når de vender en baby?? Dytter de bare på utsiden? Kjenner jeg er helt blank på området...

Hvordan går de egentlig fram når de vender en baby?? Dytter de bare på utsiden? Kjenner jeg er helt blank på området...

Tror det foregår sånn ja. Er vel to-tre som jobber sammen for å snu :)

Jm forklarte det slik at en lege står med ul for å se på babyen, mens en annen vender fra utsida. Løfter rompa opp, og dytter til sia. Skulle visst ikke gjør vondt, men litt ubehagelig. Så vi får se :)

Masse lykke til idag, blir spennende å høre hvordan det går :)

Back
Topp