Har akkurat brukt en times tid på å skrive en best mulig salgsannonse på finn.no, for å selge vår kjære hund. Det er så utrolig trist, men samtidig så utrolig godt å endelig ta steget. Vi føler vi gir henne for lite oppmerksomhet, mosjon osv, og føler ikke det blir bedre ettersom vi nå venter barn nr to. Håper egentlig at prosessen går kjapt så jeg slipper å bli så nedstemt av det hele, men samtidig vil jeg ikke selge henne for ingenting og til hvem som helst. Hun er rasehund, og er så utrolig flott familiehund. Starter nå med å legge henne ut til halv pris av valpepris, så får vi se hvordan interessen er.
Samtidig er en slik "oppgave" utrolig krevende og nokså skummel for meg som har diverse angst og er livredd for å bli oppringt av fremmede, og livredd for å "dumme meg helt ut" om jeg må snakke med noen eller møte noen. Så kryss fingrene for meg/oss, og for at vi finner den perfekte familien passe kjapt !
Samtidig er en slik "oppgave" utrolig krevende og nokså skummel for meg som har diverse angst og er livredd for å bli oppringt av fremmede, og livredd for å "dumme meg helt ut" om jeg må snakke med noen eller møte noen. Så kryss fingrene for meg/oss, og for at vi finner den perfekte familien passe kjapt !