Trillemor82
Forumet er livet
som sikkert noen har skjønt ut i fra trådene syns jeg dette at malin skal bli storesøster både er trist og fint...[:)] men i denne anledningen skal mine fantastiske svigerforledre ta med seg malin på hytta en uke... kjempekoselig tanke.. men jeg vet plutselig ikke om jeg vil! denne hytta ligger utenfor krsund.. så det er jo ca 10 timer opp dit med bil.. og de skal være en hel uke..[:(] jeg vil ikke levere fra meg jenta mi jeg.. morten vil det.. og jeg vil liksom ikke være vanskelig heller.. han mener vi sikkert har godt av det.. men jeg ekke så sikker gitt.. hadde hytta vært her på østlandet litt mer tilgjengelig.. sååå hadde jeg nok slappet mere av! men nå altså.. jeg vil vikrelig ikke.. men samtiidg så koser malin seg så utrolig masse med bestemor og bestefar..
jeg er bare såå sentimental for tida.. har levert hun fra meg mange ganger, og vært utenlands uten henne etc.. i en uke, uten problem.. men nå syns jeg bare det blir litt spesielt. jeg vil ha all den tiden jeg kan med henne.. føler jeg trenger det![:(] men vil ikke fremstå som vanskelig heller ovenfor svigers.. for de har jo gledet seg.. og jeg vet jo det at de gjør dette i beste mening.. de er jo kjempestolte av henne.. og vil jo gjerne ha all mulig tid med henne.. jeg syns bare at en uke.. og ti timer unna er litt langt[:(]
jeg er bare såå sentimental for tida.. har levert hun fra meg mange ganger, og vært utenlands uten henne etc.. i en uke, uten problem.. men nå syns jeg bare det blir litt spesielt. jeg vil ha all den tiden jeg kan med henne.. føler jeg trenger det![:(] men vil ikke fremstå som vanskelig heller ovenfor svigers.. for de har jo gledet seg.. og jeg vet jo det at de gjør dette i beste mening.. de er jo kjempestolte av henne.. og vil jo gjerne ha all mulig tid med henne.. jeg syns bare at en uke.. og ti timer unna er litt langt[:(]