Feirer bare med familie. Jul og nyttår er familietid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra observert!Trådstarter lurer på hvordan man skaffer seg vennepar, ikke hvordan dere andre pleier å feire nyttår![]()
Jeg gruer meg faktisk til i morgen jeg. Hvorfor? Fordi vi er alltid alene på nyttår. Vi har dessverre ingen venner å feire nyttår med, det synes jeg er vemodig. "Alle" har visst vennepar å feire med, dette er årets fest med gjengen! Jeg lurer på hvorfor ikke vi har en vennegjeng.... Hvordan skaffer en seg egentlig vennepar?
Det er litt gjennomgangs her - folk spør om noe, og andre vil heller fortelle om seg selv [emoji23] har du/dere barn som gjør det (i mine øyne) lettere å få kontakt med familier med jevnaldrende? Prøvd å invitere til litt på sparket aktiviteter i helgene?Bra observert!
For oss er det en helt vanlig kveld i grunn. Unger i seng til vanlig tid, så lenge de er så små iaf. Vi lager litt ekstra god mat bare. Hender vi legger oss før midnatt også!![]()
Jeg gruer meg faktisk til i morgen jeg. Hvorfor? Fordi vi er alltid alene på nyttår. Vi har dessverre ingen venner å feire nyttår med, det synes jeg er vemodig. "Alle" har visst vennepar å feire med, dette er årets fest med gjengen! Jeg lurer på hvorfor ikke vi har en vennegjeng.... Hvordan skaffer en seg egentlig vennepar?
De har dessverre ingen (nære) venner... Men takk for forslag!Kanskje dere kunne skapt egne tradisjoner for nyttårsfeiring med familien?
Våre aller nærmeste vennepar som vi er mest med har vi fått via eldste sønnen faktisk.. De er foreldre av vennene hans. Veldig kjekt, da de har barn i samme aldersgruppe som våre, hvis man skal finne på noe med barn også. Kanskje barna deres sine venner har noen foreldre du tenker dere kunne komme overens med?!