Vemodig dag

Elis84

Glad i forumet
Jeg har trappa ned amminga i det siste til morgen og kveld. Men ikveld blir det siste ammestund for meg og Jakob. [:(] Han blir nemlig henta av bestemora ikveld for vi drar til alpene imorgen tidlig. Har funnet ut at jeg da skal benytte sjangsen til å slutte å amme. Jeg kommer ikke til å se han fra ikveld til mandag morgen. Det er lenge det! Off, jeg gruer meg!! Meg gleder meg også til jeg og mannen kan få til til hverandre, sove på nettene, stå på ski, spise på restaurant og kose oss med vennene våre. [:)] Kommer nok til å grine masse ikveld, men håper det går greit og at jeg klarer å kose meg når vi først kommer oss avgårde..

Det kommer til å gå så bra så! Dette fortjener dere[;)]

Kommer sikkert til å gå bra!!
Blir samme greiene for meg neste helg, da skal jeg til London med jobben!
Tenker det blir vest å si farvel, men når vi først er der kommer vi til å kose oss, og glede oss til vi får klemme de små i armene våre igjen[:D][:D]

Skjønner godt at det er vemodig. Men kommer til å gå kjempebra. Godt for både foreldre og barn å være borte fra hverandre av og til.
Goooood tur!!![:D][:D]

Det går nok bra skal du se!
Bare sørg for å ha noe å gjøre på hele tiden, så går turen fort - OG du får kost deg på samme tid. [:D]

GOOOOD TUR!

Skjønner deg kjempegodt!
Men du,tenk så heldig du er som har klart og amme så lenge,veldig bra [:)] Det er viktig og ta med seg,dere får ha en kjempegod tur!

Signere denne!! Ha en flott tur[:D][:D]
ORIGINAL: Frøgen*

Det kommer til å gå så bra så! Dette fortjener dere[;)]

Uff, ja skjønner du synes det er vemodig!

Kos deg masse på tur!

Back
Topp