Vellykket UL 12+6 <3

Åh, så utrolig koselig :D <3 gratulerer med ‘mest sannsynlig’ prinsessen :D jeg gleder meg helt utrolig til tul selv. Vi skal på organrettet ultralyd når jeg er 13+0, og han jeg skal til er kjent for å finne kjønn tidlig, så jeg håper vi får vite da <3 vi skal fortelle familien i julen! Er nå 9+5

Tusen takk for det <3 Så spennende med UL i uke 13! Satser på at han finner kjønnet til deres lille <3 Veldig koselig å fortelle familien i julen! Har du noen følelse på hva det blir?

Tusen takk for det <3 Så spennende med UL i uke 13! Satser på at han finner kjønnet til deres lille <3 Veldig koselig å fortelle familien i julen! Har du noen følelse på hva det blir?
Ja, vi gleder oss veldig til å fortelle <3 selv om det skal sies at jeg nesten ikke klarer å holde kjeft.. :p jeg glipper hele tiden!! Haha!

Jeg har veldig følelse på jente. Svangerskapet denne gangen er helt ulikt sist (gutt), så jeg blir veldig forundret om det er en gutt denne gangen :p <3 men alt er selvsagt velkomment!

Ja, vi gleder oss veldig til å fortelle <3 selv om det skal sies at jeg nesten ikke klarer å holde kjeft.. :p jeg glipper hele tiden!! Haha!

Jeg har veldig følelse på jente. Svangerskapet denne gangen er helt ulikt sist (gutt), så jeg blir veldig forundret om det er en gutt denne gangen :p <3 men alt er selvsagt velkomment!

Hihi, sånn er jeg og! Jeg er egentlig kjempedårlig på å holde noe hemmelig, og spesielt et svangerskap!

Tenkte også det samme i forhold til kjønn dette svangerskapet i og med at det er så forskjellig fra det første! For noen har det ingenting å si, mens for andre har det det :-) Magefølelsen har ofte rett! Gleder meg masse til å høre hvordan det gikk og at de neste ukene går veldig fort <3

Hihi, sånn er jeg og! Jeg er egentlig kjempedårlig på å holde noe hemmelig, og spesielt et svangerskap!

Tenkte også det samme i forhold til kjønn dette svangerskapet i og med at det er så forskjellig fra det første! For noen har det ingenting å si, mens for andre har det det :) Magefølelsen har ofte rett! Gleder meg masse til å høre hvordan det gikk og at de neste ukene går veldig fort <3
Tusen takk! Det håper jeg også <3

Back
Topp