Tusen takkDet var jo er veldig fint bilde av et vakkert barn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDet var jo er veldig fint bilde av et vakkert barn![]()
Ja, vi vil ikke ende på SUS sin nyfødtintensiv akkurat nå med det utbruddet de har der. Kjente jeg ble litt småstressaTusen takkKjenner jeg gleder meg mer og mer til å møte henne, men hun kan godt holde seg der inne i minst 5 uker til!
![]()
Jeg og! Var først i går jeg fikk vite den faktiske grunnen til at de kom til å sende meg til Bergen om riene ikke ga seg. Forrige uke fikk jeg beskjed om at kapasiteten var sprengtJa, vi vil ikke ende på SUS sin nyfødtintensiv akkurat nå med det utbruddet de har der. Kjente jeg ble litt småstressa![]()
Uff... Håper de holder seg inne til de ikke er premature lengre.. Hvor går grensen på prematur da? Når kan vi få føde på SUS?Jeg og! Var først i går jeg fikk vite den faktiske grunnen til at de kom til å sende meg til Bergen om riene ikke ga seg. Forrige uke fikk jeg beskjed om at kapasiteten var sprengt![]()
Etter uke 34 så stopper de ikke fødselen på SUS. Med mindre det er noe uforutsett med babyen så blir h*n ikke regnet som prematur lenger og kan fint puste og die på egenhånd. 5 uker igjen... Men, skulle noe skje så vet jeg at de er utrolig flinke i Bergen og, så det bekymrer meg ikke lengerUff... Håper de holder seg inne til de ikke er premature lengre.. Hvor går grensen på prematur da? Når kan vi få føde på SUS?
Er heller ikke bekymret for å ende i Bergen, men det er heller turen med evt helikopter(?) som bekymrer meg. Blæh..Etter uke 34 så stopper de ikke fødselen på SUS. Med mindre det er noe uforutsett med babyen så blir h*n ikke regnet som prematur lenger og kan fint puste og die på egenhånd. 5 uker igjen... Men, skulle noe skje så vet jeg at de er utrolig flinke i Bergen og, så det bekymrer meg ikke lenger![]()
Før uke 34: ekstrem prematur
Uke 34-37: prematur
Fikk jeg beskjed omde sa på sykehuset (Bergen) til meg denne uka at om jeg "klarer" å holde han inne til uke 34 kan jeg senke skuldrene helt
![]()