Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må bare glede deg. Det var et høydepunkt til nå i graviditeten og spesielt fint å se hvor stolt pappaen ble da han så hvor lik babyen er til hanÅå, nå gleder jeg meg til 3D om noen uker. Har også termin 30/08 forresten![]()
Du må bare glede deg. Det var et høydepunkt til nå i graviditeten og spesielt fint å se hvor stolt pappaen ble da han så hvor lik babyen er til han![]()
![]()
Kikket nøye gjennom alle bildene i kveld, og på det ene sutter han faktisk på den ene fingeren. Synd det ikke ble det klareste, for det var ellers så fintÅå. Så stas! Det gjør jeg virkelig! Regner med mannen kommer til å sprekke av stolthet han også, han er sånn allerede nå. Både på OUL og bår han fikk kjenne første spark for noen uker siden! Hihi![]()
Kikket nøye gjennom alle bildene i kveld, og på det ene sutter han faktisk på den ene fingeren. Synd det ikke ble det klareste, for det var ellers så fintTenk at de gjør alle disse rare tingene inni magen
![]()
![]()
Klarer mer å se for meg hva han driver med inni magen når jeg har sett hvordan han ser utÅå. Det gjorde lille prinsessa på OUL også trodde jordmor. Kunne se slik ut!Det er helt utrolig at disse små ligger inne i magene våre og lever sitt eget liv! Tar meg selv i det hele tiden - å tenke at det er jo helt utrolig at celler kan bli et nytt menneske med sine tanker, meninger og følelser!
Virkelig verdt detÅå så utrolig koselig! Har også lyst til å ta 3D-UL, vurderer å bare bestille time nå med en gangDet høres virkelig ut som noe man setter stor pris på!
Klarer mer å se for meg hva han driver med inni magen når jeg har sett hvordan han ser utSynes det er helt utrolig at dette skal bli et menneske og en gang en voksen mann som skal bli større enn meg
Enn så lenge er det godt å ha han trygt og godt inni magen
![]()
JaaFantastisk! Min lille prinsesse har allerede sine egg klare leste jeg på en app her, dèt er spesielt å tenke på, hihi.
Masse lykke tilI dag skal vi på 3D (28+3) *Gleder meg skikkelig*
Masse lykke til![]()
Hehe...her lå hun med hodet ned i pelvis, fjeset inntil morkaken og begge bena OG hender foran ansiktetTakkBle ikke vellykket, og skal tilbake fredag
lå med ryggen opp, og gjemte ansiktet..
Hehe...her lå hun med hodet ned i pelvis, fjeset inntil morkaken og begge bena OG hender foran ansiktetLite vellykket, men hun er sunn og rask
![]()
Det var jo er veldig fint bilde av et vakkert barnVis vedlegget 179121Eneste bildet som "ble noe" i dagMen, det beste er at alt står bra til og hun virker frisk og rask selv om hun er 9% under normalen
![]()