Oi, det var en merkelig måte å reagere på ny(?) kunnskap. Jaja, hver sin lyst.![]()
Er nok ikke ny kunnskap for meg, er trebarnsmor og helsepersonell. Men for all del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var en merkelig måte å reagere på ny(?) kunnskap. Jaja, hver sin lyst.![]()
Forskjell på det når man spør eller får det slengt etter segOi, det var en merkelig måte å reagere på ny(?) kunnskap. Jaja, hver sin lyst.![]()
Forskjell på det når man spør eller får det slengt etter seg![]()
Men jeg lurer på hvorfor du vurderer det framfor å gi mme? Du må jo huske på at tarmene ikke er helt klare for å fordøye slikt helt enda.Noen som skal eller har startet å gi babyen velling på kvelden? Jeg begynte å gi storesøster velling i 3 måneders alder på kvelden. Blandet en tskje grøtpulver i en flaske med pumpemelk. Lillegutt våkner oftere og oftere for mat om nettene nå. Samme på dagtid. Han virker ikke å bli mett. Han er en stor guttVurderer å prøve velling snart på kvelden. Husker jeg brukte Hipp sin risgrøt. Den skal visst være mildest mot magen.
Ok, her var det mange synspunkteHver med sitt. Jeg har iallfall god erfaring med velling i 3 mnd alder. Og som nevn her så ga foreldrene våre og besteforeldre velling tidlig. I andre land gjør de og det. Men får se. Vil gi det litt til tid. Det er under en måned igjen til 4 mnd
![]()
Det gjør det nokForeldrene våre ga også kumelk blandet med vann og sukker når de ikke ammet, fordi de ikke hadde noe annet.
De røyket under svangerskapet, og rundt ungene i oppveksten fordi de ikke visste bedre.
Ungene lå i baksetet, eller på hattehyllen i bilen på bilferie, fordi bilsikkerhet ikke var et tema.
Frem til 1972 kunne man slå barna sine med loven i hånd..
Skjønner du hvor jeg vil?
Håper uansett det går bra for babyen din.![]()
Han har det kjempefint og ikke tenk noe annet!Det gjør det nok![]()
Takk <3Han har det kjempefint og ikke tenk noe annet!
Kjenner jeg blir litt pissy når en leser undertoner hos noen av kommentarene![]()
TihiTakk <3
Jeg måtte le litt. Sammenligne velling med å slå barn blir litt voldsomt. Jeg gidder ikke å diskutere når det blir på den måten. Hvis man er interessert i en hissig debatt så er kommentarfeltene i vg et bedre sted enn et babyforum![]()