velling

stolt_2_barnsmor

Andre møte med forumet
dere som lager velling hvilken grøt bruker dere..?har nestle gøt som jeg gir smaksprøve av men den skal jo blandest i vann

bruker nestle sin og blander med vann til jeg finner den konsistensen jeg vil ha!;)

nei, blander til grøt;) så blir det et lite bad for så å få melk så er det natta;)

Lager velling av Nestles risgrøt...[:)]
2 t-skjeer grøtpulver oppi flaska med mme på kvelden!

ja det var sånn eg jore med ida men da sto det at du kunne blande i melk og ikke vann
men da får eg prøve ut det,takk [:D]

ORIGINAL: RonjaR

Samme gjør jeg... 2-3 - skjeer [:)]

ORIGINAL: RonjaR

Bytter dere tut på flaska da? Eller bruker dere de vanlige? [8|]
Jeg gir tynn, tynn grøt med skje jeg.. mye søl gitt [:D] (legger seg spesielt mye grøti valken rundt halsen, haha)

ORIGINAL: FlaksiMummy

Bytter dere tut på flaska da? Eller bruker dere de vanlige? [8|]
Jeg gir tynn, tynn grøt med skje jeg.. mye søl gitt [:D] (legger seg spesielt mye grøti valken rundt halsen, haha)

Kjøpte Avent sine tutter for tykkere væske, men da kommer det for mye og altfor fort..
Så jeg tok 3er tutter og laget hullene litt større med en synål![:D]

Bruker Holle økologisk risgrøt til å lage velling. Gir det på avent flaske med tut nr 3 (syntes hun får det i seg litt vel fort da men 1 og 2 ble for lite gitt).

jeg har hørt at nestle kommer med en ny grøt som kan blandes med mme i mai, relansering av en som ikke solgte så god godt... vi gikk rett over på tynn grøt siden vi aldri har gitt flaske....

er det ingen som gir litt tykkere grøt med skje her? hvorfor bruker dere flakse? en smaksporsjon som det står hvordan man skal blande blir jo ikke så tynn at man kan gi den på flaske..

ORIGINAL: AnetteSkalBliMamma

er det ingen som gir litt tykkere grøt med skje her? hvorfor bruker dere flakse? en smaksporsjon som det står hvordan man skal blande blir jo ikke så tynn at man kan gi den på flaske..

Velling på flaske, grøt med skje....[:)]
Vi gir velling (2 t-skjeer pulver i melka) på kvelden, og grøt til lunsj...med skje..bare litt tynnere en oppskriften på pakka...[:)]

Oi, vi gir mye tjukkere velling på flaske. Vi bruker de avent tutene for tykk væske da. Og bruker 2 spiseskjeer med risgrøt oppi mme. Ellers vil hun ikke ha..[8D]

Back
Topp