Velling

Rakkerungen

Glad i forumet
Hvor mye blander dere og hva slags grøt bruker dere?
Robin drikker nå 200 ml mme.. Tror jeg snart må byne med velling/grøt....

jeg bruker den ferdig velling-pakka jeg:) men den er fra 8mnd[&:]
men burde det ikke holde med mme siden han er så liten??? [8|]

Så fint navn du har på gutten din da![:D][:D]
Men vi har ikke brukt velling til vår Robin,vi begynte med litt grøt før flaska på kvelden vi,synes det var enklere enn å blande velling på flaske.

ja må si dere har fint navn på guttungen oxo [:D]
Kanskje han bare har en periode nå som han spiser mye??

skikkelig matmons??[:D][:D]
ring og hør med helsestasjonen. de har sikkert noen gode råd. det er kanskje ikke så godt for magen hans enda?????

Ja ikke sant?!He he har god smak ang.navn vi...!![:D][:D]De har jo økedager,kan nok være det.Men Robin har alltid spist mye han,det gikk unna 200 ml til hvert måltid her og når han var 3 mnd,så da begynte vi med grøt på kvelden.Men det er vel kanskje en smakssak også,for det er mange som bruker velling vet jeg.Robin ble sur når han fikk velling på flaska han,så da droppa vi det[:D]

Sikkelig matmonser av noen gutter vi har fått tror jeg... [:D] Hva slags grøt er best å bruke da??

Matvrak ja![:D] Veide Robin igår,å 5-måneders dagen hans,og da stoppet vekta på 8240 gram...skikkelig Michelin-mann!Vi bruker maisgrøt.Det er vel bare maisgrøt du kan bruke så tidlig tror jeg,de andre typene grøt er vel fra 6 måneder.

HAr ikke fått veid enda, men han nærmer seg nok 7 kilo nå.. søte når de byner å bli gode og runde [:D]
Ja da skal jeg komme meg ut i snø været og gå på butikken :)

brukt maisgrøten te nestle som velling. den e fra 4 mnd. den va å grei å bare ta 1 ts oppi melka å. bare for å gjør den litt kraftig. bynnt me den allerede da min va ca 4 mnd. ( korrigert va han da nesten 2 mnd) gikk bare godt d. og han vart endelig mætt!!!! etterhvert kan du jo lag velling eller grøt av den. står bra forklart bak på pakken.

Back
Topp