Velling

m_fame

Forelsket i forumet
Småtten fikk en smaksprøve med velling i går kveld! Gjett om det var populært! Syk smatting!

Hadde jaget gubben innom en butikk i sverige på tirsdag etter den til Sempler, mild havrevelling!

ja det er kjekt når dem begynner med slikt[;)] blir nok det her også snart[;)]

Det har Oliver også fått noen kvelder nå, merker han trenger mer enn melk nå.
Er jo en stoor gutt jeg har, så var nødt til å prøve, og det virker, han sover mye roligere nå :0)

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Er jo en stoor gutt jeg har, så var nødt til å prøve, og det virker, han sover mye roligere nå :0)

Hvor gammel er han??

ORIGINAL: ToSmå2010

Hvor gammel er han??

Han blir 3 mnd 3 aug, vet det er tidlig, men han er en stor gutt. Var mamman min som fikk meg til å prøve, fodi hun begynnte med det i 3 mnds alder på oss. han får ikke mye, bare bitte litt, men det hjelper som sakt...

ORIGINAL: ToSmå2010

Hvor gammel er han??

Han blir 3 mnd 3 aug, vet det er tidlig, men han er en stor gutt. Var mamman min som fikk meg til å prøve, fodi hun begynnte med det i 3 mnds alder på oss. han får ikke mye, bare bitte litt, men det hjelper som sakt...

ok.
Gutten min er bare 2 mnd og 4 dager, men jeg kommer også til å måtte begynne med noe før han er 4 mnd.. For han er veldig stor og han blir ikke fornøyd med bare melk.. Eller jo han gjør det, etter han har drukket mye mer enn han skal og da er han aldri fornøyd mer enn max ett par timer..

Back
Topp